Håller på o bygger lite ljud i min Volvo 855 men hittar inte riktigt ngt bra ställe o ta in strömkabel på, Någon som vet ett lämpligt o bra ställe? Mvh
Om det är till bagaget du vill ha den så kan du dra den under bilen, det gjorde jag. Finns ett antal gummipluttar under golvet i bagaget där du kan dra in den.
Om det är till bagaget du vill ha den så kan du dra den under bilen, det gjorde jag. Finns ett antal gummipluttar under golvet i bagaget där du kan dra in den.
ja det är till bagagen. under bilen lät lite mysko men det funkar väl lika bra dock att det kan bli en del slitage på den
det finns en orginal kabel ingång på torpedväggen på höger sida där kan du dra in en fet kabel lätt... kan hända att du får fiska efter kabeln när du drar in den.. sen kan du dra kabeln under mattan i bilen hela vägen bak... glöm inte att dra ljud kabeln på förar sidan så det inte kan minska på ljud kvaliten... har gjort detta innan på en 850 och 855..
det finns en orginal kabel ingång på torpedväggen på höger sida där kan du dra in en fet kabel lätt... kan hända att du får fiska efter kabeln när du drar in den.. sen kan du dra kabeln under mattan i bilen hela vägen bak... glöm inte att dra ljud kabeln på förar sidan så det inte kan minska på ljud kvaliten... har gjort detta innan på en 850 och 855..
lycka till...
vart ungefär? har letat lite men hittar den inte, Ja jag har dragit alla andra kablar på andra sidan bara strömkabeln kvar nu.
annars drar du in den i genomförnongen på vänstersida, vid abs enheten. för bilder var den finns så är det bara att SÖKA då jag har lagt upp bilder i en av alla trådar som finns om detta.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
annars drar du in den i genomförnongen på vänstersida, vid abs enheten. för bilder var den finns så är det bara att SÖKA då jag har lagt upp bilder i en av alla trådar som finns om detta.
men det här med söka tycker ja fan är skitsvårt, hittar aldrig ngt när ja söker
annars drar du in den i genomförnongen på vänstersida, vid abs enheten. för bilder var den finns så är det bara att SÖKA då jag har lagt upp bilder i en av alla trådar som finns om detta.
men det här med söka tycker ja fan är skitsvårt, hittar aldrig ngt när ja söker
det finns en slag där på vänstersidan. jag kan fota en bild så får du se.
annars drar du in den i genomförnongen på vänstersida, vid abs enheten. för bilder var den finns så är det bara att SÖKA då jag har lagt upp bilder i en av alla trådar som finns om detta.
men det här med söka tycker ja fan är skitsvårt, hittar aldrig ngt när ja söker