Hej, nu har vi tagit ner avgasröret från katten och bakåt. Va kan man säga... det är inte i världens bästa skick:/ Finns det något ställe som man kan få tag i sportsystem till bmw 525 e34 med m20m25 motorn i? Antar nästan att det är billigare än orginal med?
Kolla med Simons sportsystem, billigare än Ferrita. Ferritas rostfria håller dock längre, livstids garanti. Men ungefär 2 x så dyrt som Simons vanliga sportsystem.
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Ojoj, Var rätt dyrt med nytt:P Sportsystem kosta dryga 4,5k och nytt orgninal gick på nästan 4k. Men har hittat lite intressanta delar på skroten som jag ska kolla upp.
Köp mitt, egenbyggt 3½" med orginaldämparen mittre samt en simons längst bak och 2x3½" rostfria utblås! 2000 spänn!
Tack men nej tack, köper nog eget o bygge;) Låter ju bra det ni sa.. då bygger jag nog vidare från mitten ljuddämparen med 2st 2" rör och avslutar eventuellt med en simons ljuddämpare:cool:
eftersom japsdämpare brukar få fram ett lite mullrigare ljud
skulle det funkar att sätta en japs som en vanlig ljuddämpare alltså inte så att den sitter längts bak och syns utan ett rör går in ett går ut sen ett snyggare utblås längst bak ?
ja självklart funkar det med en japs dämpare under bilen men då kan man även köra med en vanlig simonsdämpare .själv föredrar jag och köra med en dämpare längst bak ,brukar låta bäst då. Persson varför köper du inte ett byx rör så kan du köra ett enkelt rör resten av vägen 2x2till 3tum blir ju kanon .bara ett tipps
varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren
ja självklart funkar det med en japs dämpare under bilen men då kan man även köra med en vanlig simonsdämpare .själv föredrar jag och köra med en dämpare längst bak ,brukar låta bäst då. Persson varför köper du inte ett byx rör så kan du köra ett enkelt rör resten av vägen 2x2till 3tum blir ju kanon .bara ett tipps
Okej har jag inte tänkt på:P hehe, tack för iden:)
jo kanske man kan hehe vill ju inte ha en japs på BMWn pinsamt