2749
Sök

Elmias snyggaste bil?

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
17 april 2006
#41
Mr funs 350 va ju helcool... och realcars monter va bland det tråkigaste jag sett.. likadan styling typ bara att det va olika bilar

24 Inlägg
18 april 2006
#42
mr fun pinsamt va ordet, de han har gjort är mycket proffsigt men varför???
finns inget i en sådan bil jag skulle vilja ha!!!

Amatör
444 Inlägg
18 april 2006
#43
Mrfun  bil var en riktig showbil nått av det fetaste jag sett i bilväg men det e min åsikt =0


1 105 Inlägg
18 april 2006
#44
Lätt Realcars Skyline! Så jävla läcker!!
Mr Fun`s Nissan var det väl heller inget fel på men tycker den var lite överdriven med all skärmar överallt..

Rice, Rice Baby!
Projekt Skyline R33 RB25det renovering/uppgradering
--> Projekt-tråden <--

Moderator+
1 081 Inlägg
18 april 2006
#45
chrizz skrev:
Nån som har bild på P-A:s saab? jag missade den sad
http://www.geting.se/image.php/pa2.jpghttp://www.geting.se/image.php/pa3.jpg  http://www.geting.se/image.php/pa4.jpg

Inte bilder från elmia dock, men där är den. Toksnygg tycker jag smile

mvh

Vem jag?

107 Inlägg
18 april 2006
#46
goffy skrev:
Ja ha vem van nu då?? någon som var där i dag och såg när priserna delades ut??
det va mr fun som vann peoples choise

mer bas en gas :)

Ingenjör
256 Inlägg
18 april 2006
#47
Favoriten var SKYLINE i Realcars monter ända tills jag fick syn på:

De två Ford Mustangen (Röd MACH 1 & en Ljusvit)...De båda stod nere vid retroavdelningen där alla elvis-lookalike bönder fanns.

Det är inget brott förrän man åker fast

684 Inlägg
18 april 2006
#48
Lätt den brutalt breddade s40 "THe one!"

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
18 april 2006
#49
varför fortsätta klaga på mr fun?? han visar ju bara vem som är mästaren.. så är det bara.. och det är som sagt redan avgjort...

180 Inlägg
18 april 2006
#50
GurraG skrev:
varför fortsätta klaga på mr fun?? han visar ju bara vem som är mästaren.. så är det bara.. och det är som sagt redan avgjort...
Hmmm... Mr. Fun kanske kan bygga bilar men enda felet han gör är att han bygger ju sönder dom totalt, vem fan kör med en bil som har skärmar monterade utanför bilen t.ex. jag skulle då inte göra det, Bilar är till för att brukas annars hade inte gud gett oss två fötter att trampa pedaler med och två händer att styra o växla med, sen får alla tycka som dom vill men det är i alla fall min åsikt

Vem hinner bromsa för fartkameror när det finns långa raksträckor

90 Inlägg
18 april 2006
#51
Limmets BMW som stog utanför A-hallen är ju rätt fet,speciellt om man sett filmen!Realcars skyline gick inte heller av för hackor....


3 Inlägg
18 april 2006
#52
Enzo var var det väl inget fel på hehe sån skulle man haft..:! Där efter var det någ alla brudarna som var så jälva läckra/snygga...sen var det någ min egen bil där efter hehe...måste hålla lite på bettan med ..:! synns där nästa år..:!

Ha de gytt...! smile


1 Inlägg
18 april 2006
#53
Tycker alla kooz bilar genomsyrades av riktig taskig finish, vissa va rent av pinsamt illa. Visst man kanske är petig men när det rör sig om utställningsbilar av den här klassen ska man kunna förvänta sig lite perfektion.

Måste lägga min röst på Urbans bakhjulsdrivna Suzuki Swift där kan vi snacka rent hantverk och inte bara en massa påklistrad kosmetika. Ett roligt avbrott i den annars ganska enformiga vagnsparken.

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
18 april 2006
#54
mr funs va inte snygg det minsta... vet inte vilken som var snyggast men old bonzana slår ju alla rekord i sjukaste bygge!

man lever bara en gång så lev väl!

Opel Nööörd!!
11 Inlägg
18 april 2006
#55
Millens Omega var lätt snyggast men det är nog bara för att jag är en Omega nörd:-D

Omega fleratusen!:D

12 Inlägg
22 april 2006
Trådstartare
#56
Mr funs bil var riktigt het

You are not your job. You are not the money in your bank account. You are not the car you drive. You are not how much money is in your wallet. You are not your fucking khakis. You are the all-singing, all-dancing crap of the world.

Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
22 april 2006
#57
Johans Viper. (den blåa med kompressor)..

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.


Sök