tänkte köpa en japsdämpare slut dämp.

deempan Avstängd
13 september 2008 · 126 Inlägg

hallo. . tänkte köpa en japsdämpare slut dämp. . har redan 2,5 på. men ska dra på en slut dämp som då ska vara en japsdämpare fast som sagt bara en slut dämpare . min fråga är blir det någon skillnad kommer det låta något spec ? smile

FireTraXX DFFL
13 september 2008 · 9 020 Inlägg

Jepp

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
deempan Avstängd
13 september 2008 · 126 Inlägg

okej nice fan big_smile

Pedaal
13 september 2008 · 601 Inlägg

Den ska vara så många tum så att du ska kunna använda den som en reservhjulsbalja till ett av dina däck cool

Squadron
13 september 2008 · 1 833 Inlägg

Det låter betydlgt mycket mer. Vill du att det skall låta bättre, satsa på 3" big_smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
Obnoxious
13 september 2008 · 103 Inlägg

Japsdämpare är egentligen bara en resonansburk. Vissa tycker det är fränt, andra inte.

mrjaba
13 september 2008 · 105 Inlägg

Japsadämp som slutdämp tongue
Bara så du e medveten så är Alla japsadämp slut dämp så alla fattar vad du menar wink

kenny_crx
13 september 2008 · 836 Inlägg

Squadron skrev:
Det låter betydlgt mycket mer. Vill du att det skall låta bättre, satsa på 3" big_smile

Mmm mums 3 tums på en icke turbo, och vad jag vet så har dempan tom en volvo 740 kommer gå som en påse nötter och låta som när mormor har ont i magen :S

Honda CRX "Sparkles" (1988)
Haniball_s
14 september 2008 · 455 Inlägg

vad är det för bil? låter lite olika på olika bilar! japsdämpare!

>syns man inte finns man inte<
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang