20 september 2008
Trådstartare
Har funderat på att beställen en dekal, modell "större" med mitt efternamn och sätta i framrutan på bilen..
Skulle villja ha lite åsikter och tankar kring vart jag ska sätta den?
Ska den sitta i överkant, nederkant eller efter högra "kortsidan"?
Själv tycker jag det är snyggt när den följer högersidan av rutan liksom, men kul att höra vad andra tycker.
Och vilken färg ska den vara? Silver som bilen, eller svart som resten av detaljerna?
Dekalen ska alltså sitta på 142:an.
Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.