1287
Sök

Adolfssons 320/325 E30 projekt

Gödseldräng
4 529 Inlägg
13 oktober 2008
Trådstartare
Portal skrev:
humm... slit väck dörrsidorna, innertaket, glasfiber/kolfiber skärmar och huv och baklucka. väck med ac pumpen och servon tongue  har du elhissar? konvertera till manuella i så fall... svetsa igen taklucka om du har en sån?
slit väck alla onödiga kåpor som du kan hitta... tanka aldrig mer än 10 liter bensin big_smile dumpa bruden tongue eller ännu bättre låt bruden köra bilen istället för dig. tjejer brukar ju väga rätt lite tongue nej nu blev de lite oseriöst här... e nog lite trött tongue hm.. ja va finns det mer för onödigt skit..

ja man kan ju rensa den på onödiga kablar tongue kan nog finnas en jävla massa kablar till allt möjligt som inte behövs. sätesvärmare tex. dimljusen måste man ju inte ha heller dem kan du också slänga åt hellsike.

Kanske  inte behöver göra allt som står här, kan nog vara lite extremt tongue

haha lite väl extremt kanske tongue ska ju ha bilfan i vinter ^^
men takluckan ska tas bort och svetsas igen då den är upprostad ändå så tongue
har varken dimljus eller elhissar så de är lungt tongue
fan 10 liter soppa kommer man ju inte ens 1 mil på med min körning yikes

Filkörning?
852 Inlägg
13 oktober 2008
behöver du verkligen köra så långt? yikes

Filkörning?
852 Inlägg
13 oktober 2008
föresten så tror jag att glasfiberskärmar hade nog inte varit en dum ide, dessutom e ju din en skärm lite sne tongue huven va ju också sne såg jag

vad har du för kylfläkt föresten? sådan som sitter på vevaxeln i plåt som på gammla vovvlos? sätt din en elfläkt i så fall smile

Gödseldräng
4 529 Inlägg
13 oktober 2008
Trådstartare
Portal skrev:
föresten så tror jag att glasfiberskärmar hade nog inte varit en dum ide, dessutom e ju din en skärm lite sne tongue huven va ju också sne såg jag

vad har du för kylfläkt föresten? sådan som sitter på vevaxeln i plåt som på gammla vovvlos? sätt din en elfläkt i så fall smile

jag bor ute i skogen tongue
1 mil till närmsta mack ^^

nja låg budget än så länge ^^
inget jobb yikes
men om den fortfarande är hel efter vintern så blir de glasfiber skärmar
jepp fläkten är av visko typ
sitter en viskokoppling som fläkten sitter på
aa ska byta till elfläkt med termostat dock vet jag inte vad jag ska ha för termostat hmm

Försöker iaf
1 998 Inlägg
13 oktober 2008
Ok här händer de en del ja smile Har faktiskt 2st glasfiberskärmar om de är intressant.

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

Filkörning?
852 Inlägg
13 oktober 2008
åk till närmsta skrot o kolla vad dem har att erbjuda, kanske hittar nått helt perfekt smile

kan du inte försöka plasta egna skärmar/huv? tongue ser inte så svårt ut om man kollar projekttrådar big_smile har iofs aldrig testat själv haha

men de gäller ju att gjuta av plåthuven och sedan vaxa avgjutningen invändigt och sen plasta på insidan tongue

låter i alla fall simpelt smile hehe

Gödseldräng
4 529 Inlägg
13 oktober 2008
Trådstartare
Boostrider skrev:
Ok här händer de en del ja smile Har faktiskt 2st glasfiberskärmar om de är intressant.

ger du mig dom för en billig peng är jag grymt intresserad big_smile wink

Gödseldräng
4 529 Inlägg
13 oktober 2008
Trådstartare
Portal skrev:
åk till närmsta skrot o kolla vad dem har att erbjuda, kanske hittar nått helt perfekt smile

kan du inte försöka plasta egna skärmar/huv? tongue ser inte så svårt ut om man kollar projekttrådar big_smile har iofs aldrig testat själv haha

men de gäller ju att gjuta av plåthuven och sedan vaxa avgjutningen invändigt och sen plasta på insidan tongue

låter i alla fall simpelt smile hehe

jo ska åka till skroten när jag fått lite pengar tongue
nja ge mig på att plasta själv vill jag inte yikes
blir inge bra tongue

Filkörning?
852 Inlägg
Gödseldräng
4 529 Inlägg
13 oktober 2008
Trådstartare
Portal skrev:
haha du vågar inte testa? big_smile fegis big_smile