3299
Sök

Vettiga navkapslar..?

712 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
Nu när vinterdäcken snart ska på.. Finns det några vettiga navkapslar..?
Tänkte dölja de rostiga fälgarna..

Hittade tex dessa på Micro: http://www.micro.se/media/images/product/00/00/00/28/56/3/2856.jpg
Fler tips..?

7 100 Inlägg
26 oktober 2008
biltema har!
köp cromade med spinners big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

712 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
bmx skrev:
biltema har!
köp cromade med spinners big_smile

Haha.. ne fy fan

Häst
1 099 Inlägg
26 oktober 2008
Haha, biltemas kromade spinners hellyeah!
Njae, kör på plåtisar. smile

Än är inte den sista idioten född..

* Klåpare
1 718 Inlägg
27 oktober 2008
Micro och Mekonomen tycker jag har de bästa. Biltemas är lite för hårda i plasten så de är lätta att knäcka om man är lite för hårdhänt. tongue

Och ett "jättehäftigt" alternativ till spinners finns på www.danmobility.se , nämligen navkapslar med extra lång plastkant så att ett hjul på 15" ser ut som 17" big_smile
De säljer tydligen så bra att de alltid är slut på lager dock. Nu kanske de har utgått, men 13" med 15" look finns fortfarande...

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

2 638 Inlägg
27 oktober 2008
Finns inget fulare än navkapslar om de inte är orginal. Så mitt tips är orginalnavkaplar eller slipa lite och lackera fälgarna med sprayburk smile

34 Inlägg
27 oktober 2008
Hahaha jooo snälla köp spinners från Biltema tongue

huh?
10 427 Inlägg
27 oktober 2008
Gulmun skrev:
Och ett "jättehäftigt" alternativ till spinners finns på www.danmobility.se , nämligen navkapslar med extra lång plastkant så att ett hjul på 15" ser ut som 17" big_smile
De säljer tydligen så bra att de alltid är slut på lager dock. Nu kanske de har utgått, men 13" med 15" look finns fortfarande...

Haha, kul idé det där! smile Kanske är lätta att tappa dock.

Bilvårdstekniker
766 Inlägg
27 oktober 2008

haha skulle vara kul att se hur det ser ut monterat på en bil tongue

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

49 Inlägg
27 oktober 2008
jag tycker rostiga plåtisar är snyggare än navkapslar! om det inte är originalkapslar på nån jänk lr nått

835 Inlägg
27 oktober 2008
Jag köpte opels originalplåtisar 5-ekrade och ASBALLA! (kolla min 9-3a så finns de bilder) Lackade om dem blanksvarta och de ser sjukt coola ut smile

Sök