3635
Sök

Lite frågor ?

7 Inlägg
5 november 2008
Trådstartare
#1
hejsan

Jag vet inte om detta är rätt ställe ....

men jag undrar om mina vindrutetorkare , dem knäpper när man kör med torkarbladen `??? sedan undrar jag om min blinkers spak. Det är så att ibland så går den inte tillbaka vad kan det vara för fel och hur fixar man det ?

Sedan har jag en distansmätare som inte fungerar... alltså den totala distansen... den räknar inte upp... vad kan ,man göra åt det ???


//A

Tråd låst pga dålig rubrik.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
5 november 2008
#2
Börja med att göra en bättre rubrik samt berätta vad du har för bil

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

2 337 Inlägg
5 november 2008
#3
Knäpper som i ett relä som slår till/från?

310 Inlägg
5 november 2008
#4
De skulle vara bra om man fick lite info om vad det är för bil t.ex.. samt en bättre rubrik.
Gör om, gör rätt

Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes


Sök