5260
Sök

Var e mitt diagnosuttag???? Passat 3Bä

VW Ägare
1 011 Inlägg
5 december 2008
Trådstartare
#1
Jag hittar inte diagnosuttaget på min passat.

Någon som har en ide om var den är gömd??

Antingen är jag blind eller så är den väl gömd.

Snabba svar uppskattas då jag står i garaget nu. smile

Det är en Passat årsm 99.

Henrik Eberlund

Diamond
540 Inlägg
5 december 2008
#2
kolla bredvid handtaget för huvöppnaren.. ska ligga nära där.. haha

I'm Rick James Bitch!

2 665 Inlägg
5 december 2008
#3
På min passat från 2000 sitter det under det lilla facket bredvid handbromsen. Lyft bara på gummiunderlägget där du kan ha P pengar.

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

VW Ägare
1 011 Inlägg
6 december 2008
Trådstartare
#4
Rickard-v skrev:
På min passat från 2000 sitter det under det lilla facket bredvid handbromsen. Lyft bara på gummiunderlägget där du kan ha P pengar.

Efter ett samtal till en kompis som har haft en passat tidigare så visste ha att den satt där. Tack för hjälpen iallafall.

Henrik Eberlund

2 665 Inlägg
6 december 2008
#5
Det var så lite så. Var ju tvungen att berätta sanningen så du inte letar där huvöppningen sitter.

Han trodde väl att alla bilar ser ut som audi!

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

VW Ägare
1 011 Inlägg
6 december 2008
Trådstartare
#6
Rickard-v skrev:
Det var så lite så. Var ju tvungen att berätta sanningen så du inte letar där huvöppningen sitter.

Han trodde väl att alla bilar ser ut som audi!

Hehe. Tänk om jag fortfarande hade varit i garaget och rivit ut hela föraraplatsen för att hitta den vid huvöppningen. smile

Tyckte VW placering var lite skum faktist. Brukar sitta under ratten eller vid säkringarna. Men inte på en Passat. Där gömmer man den brevid handbromsspaken. Va logiskt... NOT

Henrik Eberlund

Yellow bug!
1 640 Inlägg
6 december 2008
#7
Rickard-v skrev:
Det var så lite så. Var ju tvungen att berätta sanningen så du inte letar där huvöppningen sitter.

Han trodde väl att alla bilar ser ut som audi!

Jag kör såvitt jag vet inte en Audi, och mitt diagnosuttag sitter till höger om huvöppningen, ungefär i mitten av den panelen.. Men.. Har jag en Audi iallafall då? roll
Senast redigerat av Edil_ (6 december 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

2 665 Inlägg
7 december 2008
#8
Edil du har ju en annan generation passat. Det säger ju allt.

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!


Sök