5746
Sök

Juletider, helljus julklapp!

2 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
#1
Hej och god jul!

Tänkte köpa ett kit helljus till mor och fars Toyota Avensis då det känns lagom obekvämt om kvällarna.

Jag förstår ingenting inom detta så skulle behöva helguide, ska ta kontakt med lokala macken imorgon, men skulle behöva lite vägledning där före.. Vill inte känna mig hellost! wink

Vad kostar ALLT utan arbete? Arbet skiljer sig från mack till mack antar jag, men allt med kablar relä stag och sådant.

Vad tror ni arbetet kan kosta?


Vore guld om någon kunde ta sig tid. Vill inte ha det dyraste men vill naturligtvis ha grejer man kan leka med, dvs inge skit! smile

God Jul

Tack på förhand,
Bert

2 982 Inlägg
10 december 2008
#2
varför inte en xenonkonvertering 50W på helljuset? eller varför inte på både hel och halvljuset?...

kör 35W xenonkonvert på halvljuset och Dimljusen ....behöver ytterst sällan helljusen.

mycket snyggare look.
annars har du ju: www.extraljus.se samt www.billjus.se(sthlm)
kan varmt rekommendera martin på billjus.se - oerhört bra service


___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
10 december 2008
#3
cool Dessa kostar 249Kr/st. på Swedol vet ej om dom fins där du bor.

http://www.handla.swedol.se/images/large/EL-23508.jpg

wink Hållare för extraljusen mont bakom reg plåt.209Kr.

http://www.handla.swedol.se/images/large/EL-23504.jpg

smile Rälesats 68Kr.

http://www.handla.swedol.se/images/large/EL-23506.jpg

tongue Stabiliserings stag 54Kr.

http://www.handla.swedol.se/images/large/EL-23502.jpg

Mvh;SWIH

http://www.handla.swedol.se/
Senast redigerat av lonewolf-holm (10 december 2008)

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

2 Inlägg
10 december 2008
Trådstartare
#4
Stort tack! Nu har man något att gå efter!

Hoppas tomten är snäll med er i år. wink

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
10 december 2008
#5
SIM-ljusen är riktigt trevliga! Åker min andra säsong med dem nu. Har 3 st med 50W xenon men då kostar det lite mer med...
Iaf, glöm inte köpa lampor! Tror monterimngsstaget är bra mkt billigare på biltema men köp inte deras glödlampor...
P-ljuslampan är olaglig att koppla in så du vet!



Sök