3988
Sök

Legacy 98, borttappade nycklar!?!?

5 Inlägg
14 december 2008
Trådstartare
Hej!

Har en legacy av års modell 98. Nu har jag lyckats tappa bort den enda nyckeln. Man ska visst ha fått en kod till bilen som man ska använda när man ska beställa nya nycklar. Men den koden har jag ju självklart inte kvar...
Är det någon som vet vad jag ska göra och hur man ska gå till väga?! Fan, tycker att om det är min bil, borde jag kunna beställa nya nycklar och inte behöva köpa nya låskolvar till allt..!?

Mvh

blacken
14 december 2008
MrHaze skrev:
Hej!

Har en legacy av års modell 98. Nu har jag lyckats tappa bort den enda nyckeln. Man ska visst ha fått en kod till bilen som man ska använda när man ska beställa nya nycklar. Men den koden har jag ju självklart inte kvar...
Är det någon som vet vad jag ska göra och hur man ska gå till väga?! Fan, tycker att om det är min bil, borde jag kunna beställa nya nycklar och inte behöva köpa nya låskolvar till allt..!?

Mvh

Koden ska dom ha på Subaru, knata ner till dom så kan dom säkert hjälpa dig..

5 Inlägg
14 december 2008
Trådstartare
blacken skrev:
MrHaze skrev:
Hej!

Mvh

Koden ska dom ha på Subaru, knata ner till dom så kan dom säkert hjälpa dig..

Tror du det?! I så fall är det ju inga problem!?

Byggare Behm
562 Inlägg
14 december 2008
Som sagt, med chassinr så ska det inte vara några problem att få fram nycklar till bilen ,iaf
om den är svensksåld, är den import kan det bli knepigare.
Har du larm på din ? Jag har det på min och ena dosan är kass, sådär lagom kul om andra
dosan också pajjar.. det lär ju inte gå att få tag i en ny iaf.
Till larmboxen följde det med en nyckel som man ska använda för att stänga av larmboxen
vid t.ex service , hade du en sån nyckel också ?

Långt ifrån proffs men gör det jag kan.
Sköter man saker snyggt så klarar man sig bättre, alltid.

5 Inlägg
15 december 2008
Trådstartare
Nej inget larm på den här! bara ett fejklarm med en blinkande lampa i framrutan!

Nu är det så skönt att nyckeln kom fram efter en ångestfylld helg. MEN! Det är ändå dags att fixa en reservnyckel.. Det är ju ändå relativt lätt hänt för en nyckel att försvinna. Ska ringa Subaru i morgon och kolla läget!!

Tack för era svar!

Sök