6263
Sök

Dekaltrimma

1 397 Inlägg
14 december 2008
Trådstartare
#1
Jag har en fråga gällandes ämnet.
Om jag vill dekaltrimma min bil med lite texter, t.ex. Mobil 1 och garaget.org, och sätter dom på dörrsidorna. Förarsidan blir ju rätt.. men hur gör man på passagerarsidan, sätter man dom spegelvänt eller hur gör man?
Hur skulle ni ha gjort?


Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
14 december 2008
#2
sätt dom så man kan läsa dom normalt helt enkelt.

man får leva mä att texten hamnar fel på ena sidan
Senast redigerat av Ablazed (14 december 2008)

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

1 634 Inlägg
14 december 2008
#3
Man ser ju ändå aldrig båda sidorna samtidigt. Jag har satt vanligt.

Numera Saab 9-5 Aero -00

9 108 Inlägg
15 december 2008
#4
På japanska driftingbilar brukar den väl sättas spegelvänt, men är det lite småloggor med Mobil1 t.ex. som du säger ser det ju bara dumt ut om det är spegelvänt, sätt dom du som dom ska sitta.



Sök