2541
Sök

Angående: Julöppet och 10% hos Realcar i Vingåker 20 dec

798 Inlägg
18 december 2008
Trådstartare
Tipsar alla som ännu inte köpt julklappar... smile

Realcar har extraöppet på lördag (20 dec) mellan klockan 11-13. Detta eftersom många kunder inte hinner på vardagarna. Normalt har Realcar stängt på lördagarna under vintern, men gör ett undantag på lördag som en service för kunderna.

Som extra bonus ges 10% rabatt på allt (ej REA-varor). Gäller endast i butiken i Vingåker. Handla exempelvis presentkort värt 1000 kronor men betala bara 900 kronor.
Senast redigerat av timnordlof (19 december 2008)

Meister
6 763 Inlägg
Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
18 december 2008
nice nice

Nissan Silvia

do i look like i sell DRUGS
379 Inlägg
18 december 2008
Det lät intressant det big_smile Man kanske dyker upp där då cool

// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e

798 Inlägg
20 december 2008
Trådstartare
camaro67 skrev:
Fan åxo de va i dag. Har en timme på mig men jag orkar inte stressa och jag vet inte om jag ska ha något iaf big_smile

Känn ingen stress, jag är i samma byggnad och skruvar Puma. Så det är bara att banka på de stora bilportarna så öppnar jag... smile

Meister
6 763 Inlägg
20 december 2008
timnordlof skrev:
camaro67 skrev:
Fan åxo de va i dag. Har en timme på mig men jag orkar inte stressa och jag vet inte om jag ska ha något iaf big_smile

Känn ingen stress, jag är i samma byggnad och skruvar Puma. Så det är bara att banka på de stora bilportarna så öppnar jag... smile

De skulle ju vara en bra anledning till att åka. Kolla på puman och handla. Men de får nog vänta ett tag till

Sök