det va ju trevligt inne men kunde ha varit mer folk hehe det man såg mest av allt det va bruden som dansade på taket haha
hahaha japp
0.47 gör jag en fjuttigt liten bööörnis för jag tyckte att ja inte hade råd med större på grund av att mina däck är redan rätt så slitna och jag har inte råd med nya men när jag har skaffat nya då ska jag bjuda på en redig börnis det lovarjag er alla här på garaget
hehe den såg jag nog allt hehe va där inne med bruden så stog och kollade på alla bilar när dom stog parkerade
den ska väl vara brandsäker i år ? är väl smartare o smälla dit en i plåt så står den där
Nej, den var brandsäker något år. Men de kom underfunn med att det är bättre reklam om bockaf*n brinner, så i år ska det bara va att fjutta pån
men dem lyckades väll att fjutta på den ändå när den va "brandsäker"?? men du TenZer du o ja kan ju åka dit o fjutta på bockaf*n iår så ger vi dem lite reklam ^^ plus vi får leka "professionella pyromaner"
Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll! N.O.S Cruisers Stockholm
den ska väl vara brandsäker i år ? är väl smartare o smälla dit en i plåt så står den där
Nej, den var brandsäker något år. Men de kom underfunn med att det är bättre reklam om bockaf*n brinner, så i år ska det bara va att fjutta pån
men dem lyckades väll att fjutta på den ändå när den va "brandsäker"?? men du TenZer du o ja kan ju åka dit o fjutta på bockaf*n iår så ger vi dem lite reklam ^^ plus vi får leka "professionella pyromaner"
Trodde vi redan var det...
jo de e vi ju men vi måste göra några storverk oxå
Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll! N.O.S Cruisers Stockholm