7454
Sök

Saab 9-3 Aero -04 styling !

Mensa -09
182 Inlägg
16 januari 2009
Trådstartare
#1
Hejsan.

Jag undrar lite:

* Var finns typ "rallyflärpar" till Saab att köpa? Har sett någon Saab med såna, men vet inte var jag skulle kunna få tag på såna.

* Var köper man -09:ans baklampor? Dom vita?

* Finns det möjlgen ögonlock till denna modellen?

Hör gärna av er med andra kommentarer, vad man kan göra med bilen. Det som jag bestämt mig för att göra är att sätta 19'', sänka den och tona den, och senare även chippa.. Ngt annat?

MVH S

Jag är så smart så jag får smarta människor att känna sig utvecklingsstörda

Xenoholic
2 559 Inlägg
16 januari 2009
#2
Bakljusen får du nog köpa hos SAAB (om inte Speedparts har).
Ögonlock vete f..n.
"Rallyflärpar" ?????????????????????????

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

835 Inlägg
16 januari 2009
#3
om du menar stänkskydd så har realcar fr sparco som är universal men annars vet jag ej.

OEM <3
6 957 Inlägg
16 januari 2009
#4
s_cehlin skrev:
Hejsan.

Jag undrar lite:

* Var finns typ "rallyflärpar" till Saab att köpa? Har sett någon Saab med såna, men vet inte var jag skulle kunna få tag på såna.

* Var köper man -09:ans baklampor? Dom vita?

* Finns det möjlgen ögonlock till denna modellen?

Hör gärna av er med andra kommentarer, vad man kan göra med bilen. Det som jag bestämt mig för att göra är att sätta 19'', sänka den och tona den, och senare även chippa.. Ngt annat?

MVH S

Rallystänk? Mår du bra?
08:ans baklampor finns på Speedparts, kostar 4770kr!!
Ögonlock har jag aldrig sett till SS

Annars har Speedparts en snygg front.

Jag skulle ha den originalstylad och satsa på fälg, sänk, tona, twinpipe..

OEM <3

Mensa -09
182 Inlägg
16 januari 2009
Trådstartare
#5
Ja, rallystänk ! Jävla nimt faktiskt, blir inte så jävla skitig på sidorna då, sparar lacken wink Ok ok, tack för tipsen.

Kör nog på bara fälgar, sänkning, toning till en början wink

Jävligt snygg original

Jag är så smart så jag får smarta människor att känna sig utvecklingsstörda

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
16 januari 2009
#6
Vill du ha stänkskydd på bilen så ska du få lite info av mig här:

Stänkskyddssats främre - 12 786 784
Stänkskyddssats bakre - 12 786 785

Artikelnummren jag har gäller för -03 men borde funka lika bra på en -04.

Dessa Passar inte på Aero tack vare sidokjolar osv men med lite moddning så ska det gå ändå.


Vad dessa kostar har jag ingen aning om men det är ju bara att ringa till din närmsta saab-handlare och fråga vad grejorna med dessa artikelnummer kostar.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

744 Inlägg
17 januari 2009
#7
Jag köpte -08ans baklampor via bildelsbasen. blev mkt billigare smile
Har sett på ebay att de säljer Kolfiberögonlock till 9-3SS/SC, funderara själv på att köpa wink

mvh
Jimmie


Sök