4501
Sök

testdrive unlimited online?

Thedriftking
21 januari 2009
Trådstartare
tja, hur gör man så att man kör tdu online? (pc)

jag fattar inte hur man gör så kan nån som vet det säga?

tack på förhand

Avstängd
168 Inlägg
21 januari 2009
Köpt spelet?

Thedriftking
21 januari 2009
Trådstartare
janz0rz skrev:
Köpt spelet?

nae neutral

Avstängd
168 Inlägg
21 januari 2009
Kört för din del i sådana fall.

Thedriftking
21 januari 2009
Trådstartare
janz0rz skrev:
Kört för din del i sådana fall.

ok sad men jag såg nyss ett namn komma upp på skärmen (jag stog still) och den rörde på sig (namnet var mick men det kanske ska vara så?? första gången jag spelar

1 827 Inlägg
21 januari 2009
Det finns bara ett läge och det är ett onlineläge...

Dvs kör du runt i stan så får man räkna med att du stöter på andra nötter som bränner rundor där wink

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

Thedriftking
21 januari 2009
Trådstartare
Eisenhut skrev:
Det finns bara ett läge och det är ett onlineläge...

Dvs kör du runt i stan så får man räkna med att du stöter på andra nötter som bränner rundor där wink

jo jag märkte det wink det kom typ två ferraris o brände förbi mig i full gas smile

Svetsare
3 150 Inlägg
22 januari 2009
Vet inte hur det är på PC men på X360 så när man är offline så cirkulerar det AI:s på vägarna, dom heter oftast enkla namn:  Mick, Kenny, Sonny, Ryan m.f.   Medans om det är andra spelare brukar dom heta typ:         .:_-&!/A:'SULN':A\!&-_:.   

Så du är kanske inte uppkopplad, men på X360 så kommer man till onlineläget direkt, är du uppkopplad ser du de andra spelarna, i annat fall kommer "Mick" och hälsar på dig  smile
Senast redigerat av ZonaX (22 januari 2009)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Thedriftking
22 januari 2009
Trådstartare
ZonaX skrev:
Vet inte hur det är på PC men på X360 så när man är offline så cirkulerar det AI:s på vägarna, dom heter oftast enkla namn:  Mick, Kenny, Sonny, Ryan m.f.   Medans om det är andra spelare brukar dom heta typ:         .:_-&!/A:'SULN':A\!&-_:.   

Så du är kanske inte uppkopplad, men på X360 så kommer man till onlineläget direkt, är du uppkopplad ser du de andra spelarna, i annat fall kommer "Mick" och hälsar på dig  smile

nu har jag sett ganska många på tdu! det kommer "hela" tiden smile men jag vet inte om det är "riktiga" spelare neutral jag tror att det inte är det iaf men det är kul ändå wink ska kanske köpa det på cd istället och se om det funkar då smile

Sök