olika styling kan ju vara olika snyggt på olika bilar. men själv tycker jag inte att orangea blinkers e snyggt nånstans. fram ska man helt klart ha vita och bak e det snyggt me både vitt och helröda (beror lite på vilken bil också) men röktonat kan vara riktigt snyggt det också. det beror ju väldigt mycke på bilen som helhet också. tex om man ser en helt orginal bil som har enbart röktonat, det ser ju bara fånigt ut men skulle bilen vara megastylad så skulle antagligen röktoningen göra sig grymt snygg. det e iaf vad jag tycker.