Fimpen är väll den närmaste som har breddat en sådan bil(dock s80 men samma bil). Annars finns det nog ingen. Bara att bredda själv och vara den första;)
Montera XC70 breddare, klart enklast men det är lite jobb det med. Snyggast är att custombygga breddare, typ som sahlin gjort på sin 9-5: http://www.garaget.org/?car=110
Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30 http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!