Efter det så var det så var det Elmia som lockade, snökaos till trots kom vi ner och avnjöt en helg på Scandic's mässhotell och strosade runt i hallarna innan öppning och tog bilder åt Stylingbörsen. http://www.holck.se/vanja/2008/ELMIA2008/
Årets bästa underhållare, kunde bara säga ett ord "buuuuuurnaaaa":
Var på ett SCF på hela sommaren .. lita annorlunda mot sommaren innan så det blev en 4-5st... Det var SCF i Malmö som vi besökte: http://www.holck.se/vanja/2008/SCF080503/
Dessa trådar med sammanfattning är roliga att se och minnas. Kläm in länkar till vart du har resterande bilder till varje evenemang så man kan klicka och se resterande bilder.
Fanken, S1an hade jag inte haft nått emot att äga, hade gärna sålt min kropp för att ha råd
Tackar, jo den är sjukt brutal!
FluGan skrev:
Helt underbara bilder ju
Tackar!
te_wik skrev:
Glömde ju skriva det viktigaste. Skitsnygga bilder!!
Mvh Tommy
Tack så jätte mycke!
Laxxen skrev:
Otroligt snygga bilder, gillade panoreringarna bäst. Helt underbara!
*rodnar* Tack så Jätte mycket!!
bruze skrev:
Snygga bilder, bra jobbat!
Dessa trådar med sammanfattning är roliga att se och minnas. Kläm in länkar till vart du har resterande bilder till varje evenemang så man kan klicka och se resterande bilder.
Mvh bruze
Tack Bruze, mycket bra tips. Det ska jag genast fixa!!
Norde skrev:
Finfina bilder Jill!
Händelserikt år med flytt och evenemangsmässigt sätt
Tackar, jo det var verkligen ett turbolent år. Hoppas att man är inne i gängorna i år så att man har kolla på alla "happenings" här i "södern"
terazzi skrev:
fyfan vad najs bilder=)
Tack o bock!
t0ffe skrev:
riktigt fina bilder !!
Tack!
Man blir så sjukt GLA av alla kommentarer, och verkligen motiverad att fortsätta utveckla sig! Tusen tack för alla snälla kommentarer
Kan ju inte säga att bilderna e fula för det e dom VERKLIGEN inte, ser riktigt bra ut. Dock tycker jag det blir lite enformiga vinklar. Standard panorering å standard bild från sidan. Klart man kan ju inte göra så jätte mycket på evenemang då bilarna står där de gör å inte kan flyttas nog därför jag håller mig till fotosessioner. Testade en gång i borås hade typ samma vinkel bil efter bil gick inte göra så mycket riktigt tråkigt faktiskt men kanske för att gillar att experimentera mer. Lite enformigt kort sagt. Inte illa menat detta asså för du fotar riktigt bra!!
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Kan ju inte säga att bilderna e fula för det e dom VERKLIGEN inte, ser riktigt bra ut. Dock tycker jag det blir lite enformiga vinklar. Standard panorering å standard bild från sidan. Klart man kan ju inte göra så jätte mycket på evenemang då bilarna står där de gör å inte kan flyttas nog därför jag håller mig till fotosessioner. Testade en gång i borås hade typ samma vinkel bil efter bil gick inte göra så mycket riktigt tråkigt faktiskt men kanske för att gillar att experimentera mer. Lite enformigt kort sagt. Inte illa menat detta asså för du fotar riktigt bra!!
Konstiga vinklar står min man för, vi kompletterar varandra som foto-team
Men som du själv skrev så är det här inga "session" bilder utan från evenemang och då blir det lätt lite "rakt-på" bilder... Dvs det är dokumentation från 2008, inte så mycket sexigare än så