3163
Sök

Lackspruta inställningar

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
#1
Tjenare!

Jag ska lacka om mitt motorutrymme, grundade bilen i helgen och tänkte lacka motorutrymmet innan jag slänger på huven så ska en rikgit lackerare få göra resten. Men jag undrar vad jag ska jag ha för inställningar på sprutan när jag ska lacka med själva färgen ? För slipgrunden ska ju ha lågt tryck o.s.v. Berätta gärna lite om det, inställningar,trycket, avstånd och sånt. Ska man dimma på flera lager eller ska man våta upp allting ?

Mvh Emil

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
#3
Tack, har sett den förut men den har helt försvunnit ur mitt minne. Den hjälpte faktiskt. Tack igen smile

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton

Försöker iaf
12 819 Inlägg
18 februari 2009
#4
TritoN skrev:
Tack, har sett den förut men den har helt försvunnit ur mitt minne. Den hjälpte faktiskt. Tack igen smile

PaintworX for the win smile

No problemoos

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!


Sök