3149
Sök

Kromfälgarna eller Orginal?

158 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
#1
Vad tycker ni? 20" kromfälgar eller 18" Orginal AMG?(ML55AMG)

//F

Killen med idéer.
193 Inlägg
21 februari 2009
#2
Vilka kromfälgar talar du om?

- True to the Source -

158 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
#3
Dom som jag har på min bil nu. Finns bilder på min sida.
//F

Xenoholic
2 559 Inlägg
21 februari 2009
#4
Cromefälgar så klart, ju större ju bättre är mitt motto. smile

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

Fire And Silk
2 254 Inlägg
21 februari 2009
#5
Vilka amg fälgar är det vi pratar om?

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

158 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
#6
-Mackan- skrev:
Vilka amg fälgar är det vi pratar om?

Dom som sitter orginal på ML55 AMG årsmodell 2001

Avstängd
962 Inlägg
21 februari 2009
#7
Original, krom är för hallickar.

321 Inlägg
21 februari 2009
#8
Av dom du nämner så tycker jag AMG men annars kan det bli bra med 22" Chromefälgar eller större!



Sök