Angående: Isåkning i Karlskoga

Robzz
17 februari 2009 · 8 Inlägg

Hej alla gasglada!
Nu har jag och HENKRIK här på garaget plogat en isbana för alla som vill ut och gasa.


http://www.hitta.se/Route.aspx?#6580643 … ANBERGSDAL

Skriv gärna i tråden när ni är sugna på att komma, så drar vi ihop ett gäng smile

Senast redigerat av Robzz (18 februari 2009)

Powered By - The Mighty Robzz
WeDo
17 februari 2009 · 3 390 Inlägg

Läs Rubrikanvisningarna och gör om Rubriken efter dessa tack smile

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
leksak Kanon..
18 februari 2009 · 1 473 Inlägg

Härligt... få se ifall man kanske glider förbi nåt..

Robzz
18 februari 2009 · 8 Inlägg

Ja det tycker jag, vi var där alldeles nyss och åkte järnet!
Riktigt fint plogat är det, men en rekommendation är nog riktiga isdäck. Jag ska kränga ett par stycken imorgon och åka är det tänkt.

Powered By - The Mighty Robzz
leksak Kanon..
18 februari 2009 · 1 473 Inlägg

Robzz skrev:
Ja det tycker jag, vi var där alldeles nyss och åkte järnet!
Riktigt fint plogat är det, men en rekommendation är nog riktiga isdäck. Jag ska kränga ett par stycken imorgon och åka är det tänkt.

Ja utan isdäck är det ju inge kul tongue

Tyvärr kan man ju inte plocka ut audin nåt o prova då jag inte ens har dubb o isbilen står bortanför storfors så får la se ifall man orkar ta dit den.

SNL
18 februari 2009 · 615 Inlägg

Hinner jag bara med att kränga rallydäcken nån gång så kommer jag nog förbi tongue

Let's stance!
elof_power Abiit, excessit, evasit, erupit
20 februari 2009 · 145 Inlägg

är det tänkt att åka nått i morgon.. e sugen som fan att åka lite... antingen i morgon eller på söndag..?

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.
Robzz
21 februari 2009 · 8 Inlägg

Söndag blir bra, idag har jag haft fullt upp samt imorn blir det lite fullspeckat oxå tongue Men söndag går att arrangera!

Powered By - The Mighty Robzz
leksak Kanon..
21 februari 2009 · 1 473 Inlägg

Får se ifall vi kan dyka förbi på söndag då kanske, idag blire skoter o eventuellt lite iskörning bortåt filipstad.

elof_power Abiit, excessit, evasit, erupit
21 februari 2009 · 145 Inlägg

får se om man dyker upp med slöförti5a.. Men e bra sugen iaf.. många som brukar köra.? vad är det för bilar..?

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.
elof_power Abiit, excessit, evasit, erupit
22 februari 2009 · 145 Inlägg

när åks det..?  kan man komma kanske vid halv ett ett..?

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.
Robzz
1 mars 2009 · 8 Inlägg

Banan är nu igensnöad och går ej att köra på.

Powered By - The Mighty Robzz
leksak Kanon..
1 mars 2009 · 1 473 Inlägg

Robzz skrev:
Banan är nu igensnöad och går ej att köra på.

Har det snöat här? yikes

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang