2810
Sök

Styling och fälg råd till Saab 9-3 år -03

OEM <3
6 957 Inlägg
13 mars 2009
Gör du det som är sagt kommer 9-3an bli riktigt fin smile

OEM <3

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
13 mars 2009
Aerocombi skrev:
Ang kjolarna så tror jag nog jag såg att sdcc i trollhättan sålde fö 500:-/st

Det är tyvärr bara Vectorkjolarna, alltså dom vanliga. Av Aerons har dom bara bakkjol och dom går lös på 800kr...

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Xenoholic
2 559 Inlägg
13 mars 2009
ChriZtoffer skrev:
Aerocombi skrev:

Det är tyvärr bara Vectorkjolarna, alltså dom vanliga. Av Aerons har dom bara bakkjol och dom går lös på 800kr...

Ok kommer inte riktigt ihåg. smile

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

OEM <3
6 957 Inlägg
13 mars 2009
ChriZtoffer skrev:
Aerocombi skrev:

Dom får in saker hela tiden, så ring och kolla då å då, men bakkjolar och läppar till Aeros finns det en hel
del att få, som sagt 800kr/st, köpte min där smile

OEM <3

8 Inlägg
13 mars 2009
Trådstartare
Liten update på hur det går med bilköpet är väll på sin plats.

På grund av att en viss bilhandlare här i stan tar väldiga överpriser så blev det som synd inte den vita sad
Denna firma ville ha ca: 20 000kr mer än vad andra firmor här i landet skulle han, dessutom hängde det inte med vinterdäck.

Det hela slutade med att jag köpte en annan 9-3 som var lite finare skicka och bra mycket billigare.
Så här ser den ut:
http://195.149.144.149/images/07/0776845745.jpg

Den är en annan färg osv, men med mera utrustning. Det sitter en aero vinge på och så är rutorna redan tonade.

Men det jag hade tänkt att göra med den andra kvarstår till den här.
Gärna mera tipps nu!
Samma bil annan färg som sagt! wink

OEM <3
6 957 Inlägg
13 mars 2009
SpaarkX skrev:
Liten update på hur det går med bilköpet är väll på sin plats.

På grund av att en viss bilhandlare här i stan tar väldiga överpriser så blev det som synd inte den vita sad
Denna firma ville ha ca: 20 000kr mer än vad andra firmor här i landet skulle han, dessutom hängde det inte med vinterdäck.

Det hela slutade med att jag köpte en annan 9-3 som var lite finare skicka och bra mycket billigare.
Så här ser den ut:
http://195.149.144.149/images/07/0776845745.jpg

Den är en annan färg osv, men med mera utrustning. Det sitter en aero vinge på och så är rutorna redan tonade.

Men det jag hade tänkt att göra med den andra kvarstår till den här.
Gärna mera tipps nu!
Samma bil annan färg som sagt! wink

FIn bil med lite udda färg smile Finns inte så mkt mer tips att ge än de som står tkr ja, en saab ska inte stylas för mkt, dem är fina som dom e tongue

OEM <3

8 Inlägg
13 mars 2009
Trådstartare
Jag tycker om den udda färgen big_smile Gillar rött, helst lite mörkare så.

Någon som har tipps på bra sidor för chippning osv? Helst som jag kan lämna inn bilen. Tyckte bsr var lite väl dyra då de tog närmare 8000kr. Tycker det är mycket pengar för att byta bara programvaran.

Villa även tacka för alla bra tipps!!
Kommer bli riktigt roligt det här! smile Ska hämta den redan på söndag, så det kommer börja pillas direkt!

136 Inlägg
13 mars 2009
Kolla in min bil om du vill se hur fälgarna ser ut i 18"... iofs en kombi men ändå...

8 Inlägg
13 mars 2009
Trådstartare
magnuslindstrom skrev:
Kolla in min bil om du vill se hur fälgarna ser ut i 18"... iofs en kombi men ändå...

Snygg bil! Väldigt clean måste jag säga!

Fick ett perfekt humm om hur fälgarna kommer se ut. Det blir nog 19" ;D

Vart köpte du dina?

455 Inlägg
14 mars 2009
Såg trevlig ut, snygg färg!  19" är det minsta wink

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!

Sök