Eftersnack : Vinterträff Birsta 21 Februari

volvonisse440 yrkeschaufför
23 februari 2009 · 709 Inlägg

raggar_rasken skrev:

volvonisse440 skrev:

raggar_rasken skrev:

jo, fast dom var trevlig bara man hade snacka med dom ett tag tyckte ja:D

var det trfik polisen?
alltså en mörkhårig kille med brillor och en korthårig  jushårig kille ?
DOM stoppade mej med med evon utan katt  3" hela vägen osv men jag klarade mej ? tongue

vart stoppa dom dig då? vet faktiskt inte:P ne det var en blondin å så en gubbe som stanna oss:)

okey jaja  nä mej stoppade dom vid stadium.. och bägge låg på varsin sida om bilen och lyste under, och bad mej flippa huven:P
då sa ena snubben efftersom inte katten va där..  "hade jag varit dej hade jag bytt till 2" hela vägen med 3" katt för att inte förlora effekt ... sen kan du ju sätta dit en 3" downpipe:P haha
jag spelade bara dum och låtsade va intreserad..  men tänkte bara LOL snubben tror han kan nått. det sitter ju redan en 3" downpipe där big_smilebig_smilebig_smile

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.
Volvo V70III D5 "White pearl" (2008)
raggar_rasken
23 februari 2009 · 48 Inlägg

volvonisse440 skrev:

raggar_rasken skrev:

volvonisse440 skrev:

var det trfik polisen?
alltså en mörkhårig kille med brillor och en korthårig  jushårig kille ?
DOM stoppade mej med med evon utan katt  3" hela vägen osv men jag klarade mej ? tongue

vart stoppa dom dig då? vet faktiskt inte:P ne det var en blondin å så en gubbe som stanna oss:)

okey jaja  nä mej stoppade dom vid stadium.. och bägge låg på varsin sida om bilen och lyste under, och bad mej flippa huven:P
då sa ena snubben efftersom inte katten va där..  "hade jag varit dej hade jag bytt till 2" hela vägen med 3" katt för att inte förlora effekt ... sen kan du ju sätta dit en 3" downpipe:P haha
jag spelade bara dum och låtsade va intreserad..  men tänkte bara LOL snubben tror han kan nått. det sitter ju redan en 3" downpipe där big_smilebig_smilebig_smile

haha okai:P ja det kan vara roligt att bli stoppad med:D

zippoo j.grafström
24 februari 2009 · 116 Inlägg

hehe hört att det e riktigt saftiga böter utan katt.

tänk inte i onödan..
volvonisse440 yrkeschaufför
24 februari 2009 · 709 Inlägg

zippoo skrev:
hehe hört att det e riktigt saftiga böter utan katt.

JAG  klarade mej tack vare ett hål i avgasystemet så dom kunde inte avgasprova.. sen va han inte helt säker på hur ha skulle göra med böter.. så då fick jag åka hem i löftet att grejja det till nästa gång..
"vi kommer att känna igen dej" sa dom ;O

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.
Volvo V70III D5 "White pearl" (2008)
zippoo j.grafström
24 februari 2009 · 116 Inlägg

haha okejokej det var tur.. läste att om man plockar bort katten på en bil som ska ha katt kan det bli mot 10-12 tusen i böter och om man reggar en bil som inte hade katt innan till en motor som ska ha katt så var det typ 6-7 tusen för miljö brott. men dom säger alltid nått "vi kommer känna igen dig" när dom ha klagat på något

tänk inte i onödan..
Ohscar
24 februari 2009 · 356 Inlägg

fast hur stor är risken att dom kollar om du har katt eller inte?;D måste vara minimal smile

BMW 2002 "Grupp B Turbo - Dolores VII" (1973)
zippoo j.grafström
24 februari 2009 · 116 Inlägg

den risken är nog minimal då ska man ha riktigt otur om man torskar på det.

tänk inte i onödan..
volvonisse440 yrkeschaufför
26 februari 2009 · 709 Inlägg

zippoo skrev:
haha okejokej det var tur.. läste att om man plockar bort katten på en bil som ska ha katt kan det bli mot 10-12 tusen i böter och om man reggar en bil som inte hade katt innan till en motor som ska ha katt så var det typ 6-7 tusen för miljö brott. men dom säger alltid nått "vi kommer känna igen dig" när dom ha klagat på något

ja jo så säger dom säkert tongue men har du sett bilen ?  en vit evo1 tongue  så den känns nogigen bra lätt haha tongue
men om det stämmer som du säger med katten så är jag sjukt glad nu tongue big_smilebig_smilebig_smile

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.
Volvo V70III D5 "White pearl" (2008)
volvonisse440 yrkeschaufför
26 februari 2009 · 709 Inlägg

Sauce skrev:
fast hur stor är risken att dom kollar om du har katt eller inte?;D måste vara minimal smile

det beror ju på tongue har du 3" hela vägen och 3" downpipe utan katt kan jag garantera att om du blir stoppad kommer dom kolla för billen har inget lågt tomgångsljud tongue
mvh jocke

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.
Volvo V70III D5 "White pearl" (2008)
zippoo j.grafström
26 februari 2009 · 116 Inlägg

okejokej .. jodå jag har sett den.. brukar stå vid motornord va? mjo kan förstå det om det sitter 3" hela vägen smile låter gött det smile

tänk inte i onödan..
volvonisse440 yrkeschaufför
1 mars 2009 · 709 Inlägg

zippoo skrev:
okejokej .. jodå jag har sett den.. brukar stå vid motornord va? mjo kan förstå det om det sitter 3" hela vägen smile låter gött det smile

ja den brukade stå vid motot nord tongue nu står den på alnö tongue haha

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.
Volvo V70III D5 "White pearl" (2008)
zippoo j.grafström
1 mars 2009 · 116 Inlägg

okejokej jo då vet jag vilken bil det är..

tänk inte i onödan..
Merca-Hakan
2 mars 2009 · 183 Inlägg

å detta missa man ju såklart.
ska se till å komma neröver nästa gång de bli någe smile

zippoo j.grafström
3 mars 2009 · 116 Inlägg

okej okej gör det du smile

tänk inte i onödan..
Billynorberg
19 mars 2009 · 9 Inlägg

_Glenne_ skrev:

Billy-740 skrev:

_Glenne_ skrev:

Förmodar att det var du som gasade på bort mot willys när poliserna stod vid jysk ?

nej det var då dom provkörde den..

Okej, tur dom hade annat för sig dårå med att leka med din traktor eftersom jag kom i ca 80 knyck i fullt hängställ över hela vägen där på rakan precis då när dom stod där vid jysk typ tongue

haha tur för dig då

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang