Angående: Kramfors/Sollefteå Flygplats Träff/Race mm

Mordiiax
10 september 2008 · 77 Inlägg

tjarniz skrev:

Mordiiax skrev:
Skriv om det på Compello.se också så Sollefteåfolket blir medveten om det tongue

citera sjelv där du som är compello aktiv ?tongue

Är väl enklare om Soyd eller någon driftig person styr upp bilder osv på Compello istället för att jag ska sitta och tjåla bilderna för att lägga upp där t.ex smile

lilleman_ vw in my heart!
10 september 2008 · 161 Inlägg

Mordiiax skrev:

tjarniz skrev:

Mordiiax skrev:
Skriv om det på Compello.se också så Sollefteåfolket blir medveten om det tongue

citera sjelv där du som är compello aktiv ?tongue

Är väl enklare om Soyd eller någon driftig person styr upp bilder osv på Compello istället för att jag ska sitta och tjåla bilderna för att lägga upp där t.ex smile

vi ska göra de vi kan! ska prata med soyd om han kan lägga lite info och bilder på compello!!! ska göra de vi kan! för vi vill ju att sollefteåfolket ska vara med oxå! vi är ju så nära varandra och har samma intressen! så kanske ni bjuder upp oss oxå!

mordiiax! ska säga till soyd!

VW Passat 1,8T -00
vw bubbla 1500 113 lim -67
soyd
10 september 2008 · 1 853 Inlägg

har gjort en liten sammanfattning på compello nu också...

Mordiiax
12 september 2008 · 77 Inlägg

:d

Senast redigerat av Mordiiax (12 september 2008)

hukke Drömmare
21 september 2008 · 40 Inlägg

hör me Conny om han kan hjälpa till å sopa? ja mena han ha ju tillgång till traktor? dom borde väl ha en sopmaskin? big_smile går liksom lite fortare ? bara en tanke då big_smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
soyd
21 september 2008 · 1 853 Inlägg

hukke skrev:
hör me Conny om han kan hjälpa till å sopa? ja mena han ha ju tillgång till traktor? dom borde väl ha en sopmaskin? big_smile går liksom lite fortare ? bara en tanke då big_smile

hehe tanken har slagit oss smile

men vi trodde att vi skulle kunna hinna köra en gång innan vintern nu. men den kommer vi inte hinna på grund av alla papper och tillstånd hit och dit så som måste diskuteras och sökas och planeras....


komma gärna hit:         http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=102417        där kommer vi planera och snack om hur vi ska göra med flyget inför sommaren 2009! wink

850_GLT
29 oktober 2008 · 947 Inlägg

Fy fan inte trodde jag det fanns så många som var intresserade av en bilträff i kramfors kommun tongue.. Å spec inte i nylands trakten hehe. har bott där uppe så vet hur dött det är..Vore nästan kul och komma på en träff i sommar smile

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
HermanTheHorror
30 oktober 2008 · 101 Inlägg

850_GLT skrev:
Fy fan inte trodde jag det fanns så många som var intresserade av en bilträff i kramfors kommun tongue.. Å spec inte i nylands trakten hehe. har bott där uppe så vet hur dött det är..Vore nästan kul och komma på en träff i sommar smile

Jo för fan wink det lär ju bli en STOR träff om det ska planeras hela vintern smile

Varvstopp?
BMW 525i (1989)
lilleman_ vw in my heart!
5 november 2008 · 161 Inlägg

Herman666 skrev:

850_GLT skrev:
Fy fan inte trodde jag det fanns så många som var intresserade av en bilträff i kramfors kommun tongue.. Å spec inte i nylands trakten hehe. har bott där uppe så vet hur dött det är..Vore nästan kul och komma på en träff i sommar smile

Jo för fan wink det lär ju bli en STOR träff om det ska planeras hela vintern smile

jo den kommer bli fin!
håller på förhandla med kommunen och alla som är inblandade i det hela!

VW Passat 1,8T -00
vw bubbla 1500 113 lim -67
HermanTheHorror
9 november 2008 · 101 Inlägg

Fin fint det smile blir nog så mycket folk att vi måste ha hela flygplatsen big_smile

Varvstopp?
BMW 525i (1989)
Borntobewild
10 november 2008 · 131 Inlägg

850_GLT skrev:
Fy fan inte trodde jag det fanns så många som var intresserade av en bilträff i kramfors kommun tongue.. Å spec inte i nylands trakten hehe. har bott där uppe så vet hur dött det är..Vore nästan kul och komma på en träff i sommar smile

Klart du ska jonas ;D

850_GLT
22 mars 2009 · 947 Inlägg

hur går det för er med allt inför race/ träffen?

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
soyd
24 mars 2009 · 1 853 Inlägg

Njae jag vet inte det rann ut lite i sanden när det vart vinter nu, får la se vad som händer till våren smile

Senast redigerat av soyd (24 mars 2009)

tjarniz
25 mars 2009 · 361 Inlägg

soyd skrev:
Njae jag vet inte det rann ut lite i sanden när det vart vinter nu, får la se vad som händer till våren smile

kommer nog bli mkt goheter om mittsverige stängs på diverse håll tongue

Mordiiax
25 mars 2009 · 77 Inlägg

Goheter och goheter... Allt utanför banan är bara bristfälliga substitut, inget är som riktig banåka sad
Men nog fan ska vi kunna göra det så gott det går tongue

soyd
27 mars 2009 · 1 853 Inlägg

Jag kom och tänka på det Kramfors så kallade ”Motorbana” är den asfalterad?, någon som vart där och kommer ihåg ?
Har för mig att den är grusad va?
http://img156.imageshack.us/img156/7434/kramforsmotorbana.jpg

ingen som vet något annat av ban liknande form med asfalt, på lämplig plats smile ?

HermanTheHorror
27 mars 2009 · 101 Inlägg

soyd skrev:
Jag kom och tänka på det Kramfors så kallade ”Motorbana” är den asfalterad?, någon som vart där och kommer ihåg ?
Har för mig att den är grusad va?
http://img156.imageshack.us/img156/7434 … orbana.jpg

ingen som vet något annat av ban liknande form med asfalt, på lämplig plats smile ?

Finns bara en "plätt" med asfalt där. Resten grus + att det är dålig väg ner dit med sad går att burna där dock... funderat på om man skulle ha anordnat nåt sånt... Men i Kramfors är ju intresset SÅ stort från "vanligt" folk så det skulle ju stupa direkt om man la ett förslag...

Varvstopp?
BMW 525i (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang