Angående Helsingborgsträffarna!

BamZe84
14 april 2009 ·

Hej!
Läste en artikel på hd.se ganska nyligen om Hbg-träffarna.
Tänkte jag postar länken, så hoppas jag att jag inte får någon
varning för detta!!

http://hd.se/skane/2009/04/13/haardare- … -bukt-med/

// BamZe

Kajlie Garaget Video Crew
14 april 2009 · 842 Inlägg

Hehe...Jadu, att beslagta bilarna låter ju klokt smile

Äsch dom flyttar tyvärr bara problemet till nån annan plats/stad imo.

EDIT: Måste dock påstå att säkerheten har förvärrats nått fruktansvärt dom senaste åren, så förr eller senare kommer det hända nått.

Senast redigerat av Kajlie (14 april 2009)

Bolek
14 april 2009 · 120 Inlägg

Fan asså haha kan inte Svenska Polisen lära sig något av Polska kompisar ?? 


http://www.youtube.com/watch?v=UJqQFYKbDko

AA juste de kommer inte gå, man kan ju inte känna pengar på detta !! Syns att Sven Holgersson vill ha lite mer i lön ?  ``jag skulle vilja att polisen kunde ta bilar i beslag och man skulle få lösa ut dem för dyra pengar, säger närpolischefen Sven Holgersson.´´

Senast redigerat av Bolek (14 april 2009)

JDM y00000 !!
FluuR
14 april 2009 · 11 Inlägg

Kommer sluta med att vi kör i lödde om inte folket orkar ta sig ner till malmö här finns många rakor på flera olika platser egentligen... om vi inte tar upp något annat ställe i hbg så många industrigator som de finns....

Hela livet handlar om prioriteringar, vad prioriterar du?
Volkswagen Golf IV "A to B" (1999)
nissan-max Bilmekare
14 april 2009 · 18 Inlägg

Bolek skrev:
Fan asså haha kan inte Svenska Polisen lära sig något av Polska kompisar ?? 


http://www.youtube.com/watch?v=UJqQFYKbDko

AA juste de kommer inte gå, man kan ju inte känna pengar på detta !! Syns att Sven Holgersson vill ha lite mer i lön ?  ``jag skulle vilja att polisen kunde ta bilar i beslag och man skulle få lösa ut dem för dyra pengar, säger närpolischefen Sven Holgersson.´´

håller med dig kan dom inte bygga 2 banor en drift och en drag ?? big_smile

Nissan 200sx s13 "200sx s13" (1989)
R1kard V-Power
14 april 2009 · 1 186 Inlägg

Dem kanske vill tvinga iväg oss från industriområdena in till stan istället, så kan vi se hur roligt det blir när vi kör race mitt inne i stan.

Kan dem inte bara inse att streetrace alltid kommer finnas och om vi just nu sköter det bra i ett industriområde kan dem väl ligga lågt ett tag med sina åtgärder.

/ ///______]
.) . /(_)
/__/
Go_sideways
14 april 2009 · 428 Inlägg

R1kard skrev:
Dem kanske vill tvinga iväg oss från industriområdena in till stan istället, så kan vi se hur roligt det blir när vi kör race mitt inne i stan.

Kan dem inte bara inse att streetrace alltid kommer finnas och om vi just nu sköter det bra i ett industriområde kan dem väl ligga lågt ett tag med sina åtgärder.

Exakt!!
Dom kommer dock få mycket problem att stoppa racen vid väla rondellerna. Jag menar att hota med att lappa en bil tror jag inte hjälper. Jag tex lär åka dit och ställa mig ändå. Inte så svårt att ta bilen där ifrån snabbt och enkelt om farbror blå skulle titta förbi..

daaanyy
14 april 2009 · 670 Inlägg

tyvärr har dem rätt i en del av det dem säger. Har inte varit i Hbg i år men både där och i Lödde fanns det MÅNGA iq-befriade idioter som kom körande mot de som rejsade samt åskådare som stod riktigt illa till för att kunna se. Sen finns det alltid idioter som ska spexxa och leka bland folkmassorna...riktigt dumt. Har tyvärr blivit alldeles för stort och för mycket publik.

Vet några v8-killar som sköter det lite snyggare. Inte en massa publik utan dem åker ut på natten på en öde raka någonstans sen kör de sina rejs och har skoj sen är det inte mer med det. Inte en massa onödigt jävla spexande utan bara racing

Senast redigerat av daaanyy (14 april 2009)

Mvh Daaanyy
WeDo
15 april 2009 · 3 390 Inlägg

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang