ska eventuellt sälja en av mina V8or nu allt fins utom startmotor så som styrbox kablage och låda å allt de där motorn har gått ca 20000 mil och gick klockrent innan jag plockade ur den
någon som har en susning om vad man kan sätta för pris på en sådan om jag sätter ut den på blocket ? sitter en 727 låda på den ska tillägas tror jag det är ej 100 på de även förgasaren/insprutningsförgasaren är en holley
grattis du har ett Tbi sprut ! kollade dock runt lite på olika sidor å såg att sputen var överaskande billiga ,överdrog nog med priset förut . ni verkar ha mycket billigare delar i sverige än i finland.
grattis du har ett Tbi sprut ! kollade dock runt lite på olika sidor å såg att sputen var överaskande billiga ,överdrog nog med priset förut . ni verkar ha mycket billigare delar i sverige än i finland.
ok ok haha äsh sätter ut den på blocket för 6500 bara hoppas jag får det ^^ är ju ändå nyrenoverad låda å lite skit på den uppskatningsvis ca 280hk då den gick bra möe bättre än våran förra 8a på 250hk
Ja tbi är inte något som kostar något här. De flesta verkar kasta skiten och köra med vanlig hederlig förgasare istället
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-