Inför: YSTAD CRUISINGEN 2009 - 9/5

Whacker
6 maj 2009 · 207 Inlägg

terazzi skrev:
Kan man inte försöka fixa en styling cruise nere i Ystad då?
intresset finns iaf och mycket bilar är det ju på alla träffar så wink

Har själv funderat på det där innan men tycker ni poliserna e jobbiga sen innan så kan ni ju bara tänka er hur de kommer vara vid en sån här tillställning... Det är ju rena guldgruvan..
De tjänar inga pengar på att lösa andra "oviktiga" brott såsom, inbrott o misshandel o sånt så det är klart att det blir full styrka här wink Ursäkta om någon tar illa upp men har verkligen tappat respekten för polisen..

Det hade varit väldigt kul o vill inte vara tråkig men detta är vad jag är rädd för så jag vet inte om jag vågar köra.. Har dessvärre inte råd till några böter sad

Men om det är någon som tror på det och vill göra ett försök så kan ju den/dessa starta en annan tråd och diskutera i wink Lättare att hitta folk med i en tråd med lämplig titel..

Klart att man ska kolla lite jänke smile Det blir dock från sidan men det är nästan roligare, då får man se mer smile

Senast redigerat av Whacker (6 maj 2009)

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
6 maj 2009 · 4 418 Inlägg

Whacker skrev:
Klart att man ska kolla lite jänke smile Det blir dock från sidan men det är nästan roligare, då får man se mer smile

Funderar på om man ska ta med sig en solstol och sättas sig bland allt folk o bara njuta smile

Whacker
6 maj 2009 · 207 Inlägg

Jill skrev:

Whacker skrev:
Klart att man ska kolla lite jänke smile Det blir dock från sidan men det är nästan roligare, då får man se mer smile

Funderar på om man ska ta med sig en solstol och sättas sig bland allt folk o bara njuta smile

Hehe ja d låter som en ypperlig idé smile
Nu e jag inte man nog för att dricka öl roll Men en kall cider eller kanske ett glas vatten kan det ju bli.

Men egentligen räcker det att sitta under korkeken o lyssna på några undebart mullrande v8or
o låta den stickande däckröken kittla i näsan big_smile

Senast redigerat av Whacker (6 maj 2009)

MrJAM
6 maj 2009 · 1 464 Inlägg

Whacker skrev:

Jill skrev:

Whacker skrev:
Klart att man ska kolla lite jänke smile Det blir dock från sidan men det är nästan roligare, då får man se mer smile

Funderar på om man ska ta med sig en solstol och sättas sig bland allt folk o bara njuta smile

Hehe ja d låter som en ypperlig idé smile
Nu e jag inte man nog för att dricka öl roll Men en kall cider eller kanske ett glas vatten kan det ju bli.

Men egentligen räcker det att sitta under korkeken o lyssna på några undebart mullrande v8or
o låta den stickande däckröken kittla i näsan big_smile

Spann vidare på din idé om egen tråd Whacker;
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=1651289

Och ja, ljudet är nästan tillräckligt. Nästan... wink

Hoppas bara på bra väder.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
6 maj 2009 · 4 418 Inlägg

MrJAM skrev:
Och ja, ljudet är nästan tillräckligt. Nästan... wink

Hoppas bara på bra väder.

Hahaha... Håller med här big_smile

eksten
6 maj 2009 · 480 Inlägg

MrJAM skrev:

eksten skrev:
vågar man komma i en evo på den cruisingen? eller det är nackskott på det? tongue

Inget illa om era bilar absolut inte, men cruisingen är lite väl raggarinspirerad och det är där tjusningen ligger. Nackskott blir det väl inte, men det ser väl knepigt ut? lol

Men det väcker klart en intressant fråga: Hade kanske varit roligt med exakt samma cruising en vecka efter fast i modern tappning...

haha hade sätt kul ut, kmr massa bilar ifrån 50 - 70 talet typ, sen helt plötsligt dyker det upp två st evos mitt i klungan smile det lär alltid reta upp någon smile kanske bäst att stanna hemma och ta till flaskan big_smile

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
MrJAM
6 maj 2009 · 1 464 Inlägg

eksten skrev:

MrJAM skrev:

eksten skrev:
vågar man komma i en evo på den cruisingen? eller det är nackskott på det? tongue

Inget illa om era bilar absolut inte, men cruisingen är lite väl raggarinspirerad och det är där tjusningen ligger. Nackskott blir det väl inte, men det ser väl knepigt ut? lol

Men det väcker klart en intressant fråga: Hade kanske varit roligt med exakt samma cruising en vecka efter fast i modern tappning...

haha hade sätt kul ut, kmr massa bilar ifrån 50 - 70 talet typ, sen helt plötsligt dyker det upp två st evos mitt i klungan smile det lär alltid reta upp någon smile kanske bäst att stanna hemma och ta till flaskan big_smile

Hade jag haft en EVO, hade jag gjort det. Jag lovar. Kom igen nu. wink

Nej, men det hör väl till att respektera 'eran' eller temat som är uppbyggt. Vi som är lite mer moderniserade (förlåt, jag menar inget illa med det lol) får väl bara skapa något eget. Själv tycker jag det är rätt avslappnande att bara stå och glo som en fågelholk på alla makalösa varianter på cruisingskepp där rullar.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
BlackEagle
6 maj 2009 · 155 Inlägg

eksten skrev:

MrJAM skrev:

eksten skrev:
vågar man komma i en evo på den cruisingen? eller det är nackskott på det? tongue

Inget illa om era bilar absolut inte, men cruisingen är lite väl raggarinspirerad och det är där tjusningen ligger. Nackskott blir det väl inte, men det ser väl knepigt ut? lol

Men det väcker klart en intressant fråga: Hade kanske varit roligt med exakt samma cruising en vecka efter fast i modern tappning...

haha hade sätt kul ut, kmr massa bilar ifrån 50 - 70 talet typ, sen helt plötsligt dyker det upp två st evos mitt i klungan smile det lär alltid reta upp någon smile kanske bäst att stanna hemma och ta till flaskan big_smile

big_smilebig_smilebig_smilewink

Smaka fäste !!!
eksten
6 maj 2009 · 480 Inlägg

BlackEagle skrev:

eksten skrev:

MrJAM skrev:

Inget illa om era bilar absolut inte, men cruisingen är lite väl raggarinspirerad och det är där tjusningen ligger. Nackskott blir det väl inte, men det ser väl knepigt ut? lol

Men det väcker klart en intressant fråga: Hade kanske varit roligt med exakt samma cruising en vecka efter fast i modern tappning...

haha hade sätt kul ut, kmr massa bilar ifrån 50 - 70 talet typ, sen helt plötsligt dyker det upp två st evos mitt i klungan smile det lär alltid reta upp någon smile kanske bäst att stanna hemma och ta till flaskan big_smile

big_smilebig_smilebig_smilewink

är du på flaskan på lör? smile

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
Kroel
6 maj 2009 · 48 Inlägg

Det är för jävligt att man inte får köra på strandvägen längre sad

///American Muscle\\\
MrJAM
7 maj 2009 · 1 464 Inlägg

Hardflameboy skrev:
Det är för jävligt att man inte får köra på strandvägen längre sad

Ja, den sträckan var fin. Vad var anledningen till att den drogs in egentligen?

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
The__Saint
8 maj 2009 · 560 Inlägg

Självklart ska man ju ner o brumma big_smile då den blåe står nerplockad får jag ta den gröne camaron eller en buick electra 69 smile  skönt man redan har fixat med chafför så man kan dricka beer.
strand vägen stängdes ner pga att folk inte skötte sig och lämna svarta spår och glas flaskor.

hoppas alla får en kanon kväll för det tänker jag ha.. bara ta de lite lugnt med beeren så man inte åker hem kl 8 denna gången tongue hehe ha d

Tobbe1977
8 maj 2009 · 86 Inlägg

Jag skall också dit och kolla läget. Frågade svärfar om jag inte kunde få köra hans Pontiac Firebird (första årsmodell). Men det fick jag inte.. sad

MrJAM
9 maj 2009 · 1 464 Inlägg

Tobbe1977 skrev:
Jag skall också dit och kolla läget. Frågade svärfar om jag inte kunde få köra hans Pontiac Firebird (första årsmodell). Men det fick jag inte.. sad

Hahaha, jag tror inte det den där frågan är ovanlig att föräldrar och bekanta får höra, med samma resultat på svar.

Vi får hoppas vädergudarna är lika biltokiga också. Det ser lovande ut, med sol större delen av dagen.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Johankocken
9 maj 2009 · 529 Inlägg

kan inte bli bättre väder än idag strålande sol o glatt humör najs smile

Volvo fore life :)
Volvo v40 (2014)
Volvo c30 (2008)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
9 maj 2009 · 4 418 Inlägg

Mrc30 skrev:
kan inte bli bättre väder än idag strålande sol o glatt humör najs smile

Skiiiit najs ... får väl börja dra sig neråt stan snart .. såg att folk redan ockuperat de bästa platserna utmed vägen vid fem-tiden haha smile

JOCKE_ST
9 maj 2009 · 212 Inlägg

Jill skrev:

Mrc30 skrev:
kan inte bli bättre väder än idag strålande sol o glatt humör najs smile

Skiiiit najs ... får väl börja dra sig neråt stan snart .. såg att folk redan ockuperat de bästa platserna utmed vägen vid fem-tiden haha smile

haha fem?! då e man verkligen hängiven alltså tongue men nu börjar d ju snart bli tid att röra på sig ja smile

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?
mokida
10 maj 2009 · 4 Inlägg

grymt! mäktigt! en personlig favorit ystad-cruisingen!

Tubbex
10 maj 2009 · 1 517 Inlägg

fina bilar, nån som vet hur många bilar där var i år?smile 
men många poliser var där^^

Senast redigerat av TUbbex (10 maj 2009)

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
WeDo
10 maj 2009 · 3 390 Inlägg

Skapa en Eftersnack-tråd om ni vill disskutera vidare.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang