Angående: GARAGET-träff (inofficiell) ÖSTERSUND 30-31 maj 2009 på Frösön, Östersund i samband med MotorMässan

mkiv77
30 maj 2009 · 1 153 Inlägg

O jag som hadde tänkt köra min singel supra o lägga lite lakris sket sig ju tyvärr.V-låds haveri.Så de blir att åka bruks hinken v70r saffran.

Casy vinnarskalle!
31 maj 2009 · 907 Inlägg

verkar som att många bilar som är något att se inte dök upp. Men då missade jag alltså ingenting smile Jag va på österängsparken hela kvällen o drack pilsner istället ;-) kanske va nån av gorg-medlemmarna som såg min M3a som stod parkerad där hela kvällen? (brorsan körde) smile

BMW M3 "Crisis" (2002)
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
31 maj 2009 · 1 418 Inlägg

mkiv77 skrev:
O jag som hadde tänkt köra min singel supra o lägga lite lakris sket sig ju tyvärr.V-låds haveri.Så de blir att åka bruks hinken v70r saffran.

Stog du nere vid Statoil? Isf va de dig jag såg när vi åkte förbi nåra ggr smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Mercedes 300CE "Angel of Mercy" (1988)
Chevrolet Camaro "Hokka Racing" (1998)
Cadillac CTS Sport Luxury "Stealth" (2004)
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
31 maj 2009 · 1 418 Inlägg

Casy skrev:
verkar som att många bilar som är något att se inte dök upp. Men då missade jag alltså ingenting smile Jag va på österängsparken hela kvällen o drack pilsner istället ;-) kanske va nån av gorg-medlemmarna som såg min M3a som stod parkerad där hela kvällen? (brorsan körde) smile

Stod den parkerad på gräset i kanten som är mest mot statoil å travet?


Farsan tyckte de va en bra ide att koppla ur antispinn å dra ur CTS´n riktigt runt en av rondellerna ett varv big_smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
teamvolvoracing Trucker
31 maj 2009 · 1 220 Inlägg

ja tänk att man är så gorg beroende att man måste logga in för å kolla om nån ha skrive nåt om träffen när man just ha komme hem å kl är nästan halv 2

Vissa är bara bättre än andra!
Mack Forum- och sitemoderator
31 maj 2009 · 26 113 Inlägg

Finns lite bilder i min senaste blogg. Inte mycket..som sagt. Men alltid nåt.

http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … post=59219

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
31 maj 2009 · 1 418 Inlägg

Jag har lite bilder från mässan i mitt galleri smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
mkiv77
31 maj 2009 · 1 153 Inlägg

_night_stalker_ skrev:

mkiv77 skrev:
O jag som hadde tänkt köra min singel supra o lägga lite lakris sket sig ju tyvärr.V-låds haveri.Så de blir att åka bruks hinken v70r saffran.

Stog du nere vid Statoil? Isf va de dig jag såg när vi åkte förbi nåra ggr smile

Japp de va jag .Men vart var alla andra?

Altras
31 maj 2009 · 85 Inlägg

ja jag stog vid travet som nått fån och konstaterade att de va fan många som dragit sig ur tyvärr

Mvh Altras
www.compello.se
Toyota Celica GT-FOUR st205 "Asian Star" (1995)
Casy vinnarskalle!
31 maj 2009 · 907 Inlägg

_night_stalker_ skrev:

Casy skrev:
verkar som att många bilar som är något att se inte dök upp. Men då missade jag alltså ingenting smile Jag va på österängsparken hela kvällen o drack pilsner istället ;-) kanske va nån av gorg-medlemmarna som såg min M3a som stod parkerad där hela kvällen? (brorsan körde) smile

Stod den parkerad på gräset i kanten som är mest mot statoil å travet?

Jajemen, stämmer bra det! wink Du såg förresten inga andra M3or i stan? Ifjol såg jag några stycken, men detta året har jag inte sett någon.. förutom min då.

Altras skrev:
ja jag stog vid travet som nått fån och konstaterade att de va fan många som dragit sig ur tyvärr

Det var ju så underbart skönt väder, inte fasen sätter man sig i en bil då wink Speciellt när man inte har någon AC tongue Men jag tyckte ja såg en jäkla massa jänkare köra förbi österängsparken! Roligt att se!

Senast redigerat av Casy (31 maj 2009)

BMW M3 "Crisis" (2002)
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
31 maj 2009 · 1 418 Inlägg

mkiv77 skrev:

_night_stalker_ skrev:

mkiv77 skrev:
O jag som hadde tänkt köra min singel supra o lägga lite lakris sket sig ju tyvärr.V-låds haveri.Så de blir att åka bruks hinken v70r saffran.

Stog du nere vid Statoil? Isf va de dig jag såg när vi åkte förbi nåra ggr smile

Japp de va jag .Men vart var alla andra?

Jag å farsan va vid travet. Vi for ut å åkte när crusingen började. Sen for vi tillbaka nåra ggr lite då å då för att se om de hade kommit nå folk men då de inte va så många där så for vi hem.

Casy skrev:

_night_stalker_ skrev:

Casy skrev:
verkar som att många bilar som är något att se inte dök upp. Men då missade jag alltså ingenting smile Jag va på österängsparken hela kvällen o drack pilsner istället ;-) kanske va nån av gorg-medlemmarna som såg min M3a som stod parkerad där hela kvällen? (brorsan körde) smile

Stod den parkerad på gräset i kanten som är mest mot statoil å travet?

Jajemen, stämmer bra det! wink Du såg förresten inga andra M3or i stan? Ifjol såg jag några stycken, men detta året har jag inte sett någon.. förutom min då.
Nä, såg inte andra M3or. Va ju mest fina gamla jänkare ute så tongue

Altras skrev:
ja jag stog vid travet som nått fån och konstaterade att de va fan många som dragit sig ur tyvärr

Det var ju så underbart skönt väder, inte fasen sätter man sig i en bil då wink Speciellt när man inte har någon AC tongue Men jag tyckte ja såg en jäkla massa jänkare köra förbi österängsparken! Roligt att se!

Jo, crusingtåget åkte ju förbi där hela tiden smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
teamvolvoracing Trucker
31 maj 2009 · 1 220 Inlägg

ligger lite bilder i mitt galleri från träffen oxå big_smile för den som är intresserad

Vissa är bara bättre än andra!
Mattsvart
31 maj 2009 · 195 Inlägg

kom dit runt 22 med ticen, bra nog dött då.
många som dragit sig ut på flygrakan iaf

mkiv77
31 maj 2009 · 1 153 Inlägg

Mattsvart skrev:
kom dit runt 22 med ticen, bra nog dött då.
många som dragit sig ut på flygrakan iaf

Jag tyckte de va lite bilar ute.
O på rakan så är de ju ingen som kör.Bara massa folk som står där o tittar på.sad

Mattsvart
31 maj 2009 · 195 Inlägg

mkiv77 skrev:

Mattsvart skrev:
kom dit runt 22 med ticen, bra nog dött då.
många som dragit sig ut på flygrakan iaf

Jag tyckte de va lite bilar ute.
O på rakan så är de ju ingen som kör.Bara massa folk som står där o tittar på.sad

Jo var ju som extremt mycket folk förra lördagen på "lill cruisingen" så besviken vart man neutral
Men det var big meet i Sollefteå också.

Brukar vara så på rakan roll

Mack Forum- och sitemoderator
31 maj 2009 · 26 113 Inlägg

Mattsvart skrev:

mkiv77 skrev:

Mattsvart skrev:
kom dit runt 22 med ticen, bra nog dött då.
många som dragit sig ut på flygrakan iaf

Jag tyckte de va lite bilar ute.
O på rakan så är de ju ingen som kör.Bara massa folk som står där o tittar på.sad

Jo var ju som extremt mycket folk förra lördagen på "lill cruisingen" så besviken vart man neutral
Men det var big meet i Sollefteå också.

Brukar vara så på rakan roll

Svårt att dyka upp till klockan åtta då? tongue Blev ju sagt det..eller..sagt och sagt men..ändå.
Vi och några till var nog där vid åtta i alla fall.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
loftom
31 maj 2009 · 192 Inlägg

han tyvärr inte in själv efter många om och men,,,  var ju så mycket annat roligt på g i andra delar av länet,,   men än e ju inte sommaren slut,

bara kolla på "spring meet" förra helgen, länge sedan det var så mycket bilar ute,,

//// Tommie
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang