verkar som att många bilar som är något att se inte dök upp. Men då missade jag alltså ingenting Jag va på österängsparken hela kvällen o drack pilsner istället ;-) kanske va nån av gorg-medlemmarna som såg min M3a som stod parkerad där hela kvällen? (brorsan körde)
verkar som att många bilar som är något att se inte dök upp. Men då missade jag alltså ingenting Jag va på österängsparken hela kvällen o drack pilsner istället ;-) kanske va nån av gorg-medlemmarna som såg min M3a som stod parkerad där hela kvällen? (brorsan körde)
Stod den parkerad på gräset i kanten som är mest mot statoil å travet?
Farsan tyckte de va en bra ide att koppla ur antispinn å dra ur CTS´n riktigt runt en av rondellerna ett varv
Chevrolet Racing Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Jajemen, stämmer bra det! Du såg förresten inga andra M3or i stan? Ifjol såg jag några stycken, men detta året har jag inte sett någon.. förutom min då.
Altras skrev:
ja jag stog vid travet som nått fån och konstaterade att de va fan många som dragit sig ur tyvärr
Det var ju så underbart skönt väder, inte fasen sätter man sig i en bil då Speciellt när man inte har någon AC Men jag tyckte ja såg en jäkla massa jänkare köra förbi österängsparken! Roligt att se!
O jag som hadde tänkt köra min singel supra o lägga lite lakris sket sig ju tyvärr.V-låds haveri.Så de blir att åka bruks hinken v70r saffran.
Stog du nere vid Statoil? Isf va de dig jag såg när vi åkte förbi nåra ggr
Japp de va jag .Men vart var alla andra?
Jag å farsan va vid travet. Vi for ut å åkte när crusingen började. Sen for vi tillbaka nåra ggr lite då å då för att se om de hade kommit nå folk men då de inte va så många där så for vi hem.
Casy skrev:
_night_stalker_ skrev:
Casy skrev:
Jajemen, stämmer bra det! Du såg förresten inga andra M3or i stan? Ifjol såg jag några stycken, men detta året har jag inte sett någon.. förutom min då. Nä, såg inte andra M3or. Va ju mest fina gamla jänkare ute så
Altras skrev:
ja jag stog vid travet som nått fån och konstaterade att de va fan många som dragit sig ur tyvärr
Det var ju så underbart skönt väder, inte fasen sätter man sig i en bil då Speciellt när man inte har någon AC Men jag tyckte ja såg en jäkla massa jänkare köra förbi österängsparken! Roligt att se!
Jo, crusingtåget åkte ju förbi där hela tiden
Chevrolet Racing Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
kom dit runt 22 med ticen, bra nog dött då. många som dragit sig ut på flygrakan iaf
Jag tyckte de va lite bilar ute. O på rakan så är de ju ingen som kör.Bara massa folk som står där o tittar på.
Jo var ju som extremt mycket folk förra lördagen på "lill cruisingen" så besviken vart man Men det var big meet i Sollefteå också.
Brukar vara så på rakan
Svårt att dyka upp till klockan åtta då? Blev ju sagt det..eller..sagt och sagt men..ändå. Vi och några till var nog där vid åtta i alla fall.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.