Tänkte att det kan va roligt att läsa historier som folk har att berätta om roliga upptåg dom har sett, hört eller varit med om, allt från tabbar till folk som klantat sej när dom ska styla med ett fint ställ i en rondell

Helst fordonsrelaterade historier men har du ett annat roligt minne att dela med dej av så, bara skriv

En rolig sak jag varit med om va när min kompis har lånat sin farsas ATV och körde runder med i stan.
Efter ett tag så körde vi till den ICA kavantum och ställde både bil och fyrhjuling där för att träffa några andra kompisar och snacka.
Efter en del brödsnack så frågar folket om han inte kan köra runder och leka lite på parkeringen, och det kunde han göra

så han hoppar upp på fyrhjulingen och startar den, lägger i backen och gasar på.. vad han inte tänkte på va att bakom honom stod en betongsugga med en "handikappsparkering" skylt på.
Suggan välte och fyrhjulingen klättrade upp på skylten samtidigt som polaren kämpade för att hålla sej kvar på maskinen, brevid stod jag tillsammans med 20 andra personer och asgarvade åt de

Både betongsuggan och fyrhjuling klarade sej dock utan skador

keep it coming