Fast and Furiuos filmen

expect1991
8 april 2009 · 1 814 Inlägg

cebT skrev:
den va grym.. delad första plats med 1'an på min lista..

dock är det ju 2fast 2furious som är sämst tycker jag.. men den är fortfarande bra. smile

och just det... jaaa ooooh vad snygg R34'an var i fast & furious big_smile

R34 var ren o skär PORR! sen fick man inte se nått av nya GTR trots att han valde ut den tillsammans med R34 o en annan bil (240sx tror jag det var) :S

Takashi Got VTEC?
8 april 2009 · 1 593 Inlägg

KHRacing skrev:

StayKool skrev:

Matte944 skrev:

Du glömde NSX:an på slutet smile

Haha de e sant så de blir 3 bilar då smile

Mja... 5 st va..

Corolla AE86 som rejsar mot en Ford RS200 i filmen med... strax efter bensinkuppen

+ Brian's GTR och DC2 Integran som stod på Mia's uppfart.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/
Honda Civic Type R "Function over Form" (2003)
Tropp Mongo
8 april 2009 · 439 Inlägg

kolla bilder från filmen nu. Ser jag rätt? är det den blå-gula c30:n med måsvingar som är med. tongue

http://memimage.cardomain.com/ride_images/3/1717/762/29290380679_large.jpg

My Toyota Is Fantastic
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 55#p887055
Mitt och Aalbins projekt. Bygger kjolpaket från grund! Corolla e10.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=56054
Ford Mondeo (2015)
promo
8 april 2009 ·

Blev jävligt besviken på den, är ju bara action pang pang, kan ju lika väl slänga på någon gammal die hard film. Mer realistiskt och mer bilar om man får be .

Enchanter
8 april 2009 · 25 Inlägg

Seth skrev:

Enchanter skrev:
Såg trailern för den "nya" filmen och då stod det bara "Fast and the Furious", är det nån efterföljare eller vad? Känns lite förvirrande när de har samma namn som B-filmen som gjordes för X antal år sen.

Ta bort "the"
den heter bara Fast & furious.

Film 1: The fast and the furious
Film 2: 2 fast 2 furious
Film 3: the fast and the furious 3: tokyo drift
Film 4: Fast & Furious

Okey, då är jag med smile

KimVsWorld Mästare
8 april 2009 · 2 947 Inlägg

Om jag också ska skriva hur jag tror att det ligger till så kommer The Fast and the Furious först sen kommer
2 Fast 2 Furious sedan kommer Fast and Furious och under andra hälften(knappt) av Fast and Furious så utspelar sig Tokyo Drift, Dominic Toretto/Vin Diesel blir räddad från fängelse och hälsar på i Tokyo, eller?

Tropp: Fräckt! tongue

Senast redigerat av KimVsWorld (8 april 2009)

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Jesprut Arbetslös CNC-Operatör
8 april 2009 · 218 Inlägg

Såg denna filmen på premiärdagen och jag orkar inte gå in på en massa detaljer men den var duglig och inte mer. Med många missar och lite rörigt inspelad i vissa lägen. Ett stort plus var iaf att det var många jänkebilar med i denna smile
Lite har och göra med bion ja va på också, kanske blir lite bättre här hemma i bion istället.

Kan också meddela att det länge har ryktats om att det ska komma en femte film. Och den går hittills under namnet "London: Pursuit" 

http://www.fastandfurious4.co.uk/2009/0 … -afterall/

kolla gärna in min Projekttråd
zonda
8 april 2009 · 188 Inlägg

big_smilebig_smile:DDen den filme var het kanon och det var inte mycket bliar i den tyckte det hände allt tid något.. näää det var en skit bra film...får:big_smilebig_smilePtongue man se igen tongue:

Lowenhart fälg fantast
8 april 2009 · 1 086 Inlägg

besviken på filmen !!! vart tog F & F andan ?

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71
Volkswagen Golf mk2 "Drömbilen" (1985)
Audi A7 3.0 "Bilstein Airride" (2015)
LK_Crew
8 april 2009 · 32 Inlägg

Riktigt bra film, inte lika mkt bilar i denna men klart bättre handling!

Haxxel JDM
9 april 2009 · 593 Inlägg

Hmm jag kom på nu att de nämner att Brian låtit toretto fly tidigare, så den kommer ju efter 1an. Men då är den före den senaste? För han är ju polis även i slutet på 2an men han slutar väll som det i den senaste?

Hehe jag kommer även fast jag inte tycker den är sååå bra iaf köpa den på dvd, vill ju lägga den till samlingen, så kan man även sitta och titta noga på vad det är för bilar som är med, sånt är alltid kul tongue

Det ska vara JDM och bana!
Honda Civic Minimi "Antagonisten" (1993)
740tic
8 maj 2009 · 69 Inlägg

Jag såg den precis på datorn, den var verkligen bra, inte lika bra som jag trodde men ändå väldigt bra. Tyckte om att dem hade med mer jänkare och äldre pickuper i filmen. Bara en liten fråga som jag hoppas nån kan svara på...Vad var det för svart bil dem hade i början, då dem körde jämte lastbilen i början av filmen. Måste få reda på vad det var för bil. För övrig sevärd film som jag kommer att köpa när den kommer ut på dvd.

alexbenhard Hemlig Agent
8 maj 2009 · 1 115 Inlägg

740tic skrev:
Jag såg den precis på datorn, den var verkligen bra, inte lika bra som jag trodde men ändå väldigt bra. Tyckte om att dem hade med mer jänkare och äldre pickuper i filmen. Bara en liten fråga som jag hoppas nån kan svara på...Vad var det för svart bil dem hade i början, då dem körde jämte lastbilen i början av filmen. Måste få reda på vad det var för bil. För övrig sevärd film som jag kommer att köpa när den kommer ut på dvd.

Buick Grand nationale GTX eller vad den heter?!

MVH. Alex

EDIT. Samma motor som i Trans am Turbo iaf smile

Senast redigerat av alexbenhard (8 maj 2009)

kenyaboss
8 maj 2009 · 196 Inlägg

alexbenhard skrev:

740tic skrev:
Jag såg den precis på datorn, den var verkligen bra, inte lika bra som jag trodde men ändå väldigt bra. Tyckte om att dem hade med mer jänkare och äldre pickuper i filmen. Bara en liten fråga som jag hoppas nån kan svara på...Vad var det för svart bil dem hade i början, då dem körde jämte lastbilen i början av filmen. Måste få reda på vad det var för bil. För övrig sevärd film som jag kommer att köpa när den kommer ut på dvd.

Buick Grand nationale GTX eller vad den heter?!

MVH. Alex

EDIT. Samma motor som i Trans am Turbo iaf smile

Buick Grand national gnx om man ska vara petnoga... mycket coola bilar

Forza_740 Hardstyle forever <3
10 juli 2009 · 522 Inlägg

Jag tyckte att den var mycket mer bättre än Tokyo Drift wink, men den onädig grej är att det var för mycket med amrikanare i den ny filmen sad. Men annars så var den kanon bra ändå wink.

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Volvo 855 GL "Mr 850" (1994)
bruhn
11 juli 2009 · 109 Inlägg

Helt klart en sevärd film smile

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 juli 2009 · 5 753 Inlägg

Helt suverän på alla sätt och vis.. Inte för lite bilar heller tycker jag... jag menar man vill ju inte se bilar hela filmen lång, då blir det bara enformigt smile


Toppbetyg från mig, nästan så den var bättre än ettan smile

Senast redigerat av _Glenne_ (11 juli 2009)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Aga_Diff Bärs!
11 juli 2009 · 3 456 Inlägg

4 av 5 Toast's, Kanonkul. smile

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
FreddeK
11 juli 2009 ·

så jävla dålig..måste dock se slutet men fram till 1timme och 19 minuter sög filmen pungbäver...haha när dom körde i tunnlarna, fy vad dåligt. och när dom springer i stan och en NOS-Logga dyker upp på ett hus..haha vad kasst! 

sen i tokyodrift stör jag mig så satans mycket på bruden som driftar ner för serpentinvägarna, hon gör det med en hand och snackar i mobilen med den andra...Il be drifting hole my life...haha fan så b....

FreddeK
11 juli 2009 ·

Tropp skrev:
kolla bilder från filmen nu. Ser jag rätt? är det den blå-gula c30:n med måsvingar som är med. tongue

http://memimage.cardomain.com/ride_imag … _large.jpg

ja tyvärr...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang