Har en Saab 900 som jag håller på o ska göra till en rosthög.. Eller vad man nu kallar det, ratrod känns lite fel men visst.
Har redan kapat ner fjädrarna lite lagom o så..
Förstår att man måste slipa ner lacken, men hur gör man sen för att de ska bli bäst..? Blanda i massa salt i en hink med vatten o skrubba ner den eller hurdå?
Har en Saab 900 som jag håller på o ska göra till en rosthög.. Eller vad man nu kallar det, ratrod känns lite fel men visst.
Förstår att man måste slipa ner lacken, men hur gör man sen för att de ska bli bäst..? Blanda i massa salt i en hink med vatten o skrubba ner den eller hurdå?
MVH
slipa plåtrent, blanda en hink med vatten och massa salt (gärna havssalt) sedan äre bara att börja skrubba med stålull
MVH
slipa plåtrent, blanda en hink med vatten och massa salt (gärna havssalt) sedan äre bara att börja skrubba med stålull
Jag lovar att saltvattnet gör jobbet väldigt bra utan att skrubba med stålull
Är de nån ny fluga som är på ingång? med rostiga bilar :S
den är väl 3-4 år gammal inom VAG världen... första helt rostiga golfen kom ju typ 2005 i norge, sen har det eskalerat med bland annat dubb rolle med sin mk2, han va inte först, men han väckte mest uppmärksamhet, och många mk1 och mk2 golfar har fått sätta livet till.