SAAB__9000 skrev:
efter ha läst många kommentarer så ser man att det är 50-50 på dessa maskiner, har själv båda och spela mer på 360. Nackdelar med 360 är att det låter rätt mycket,men det är ingen som hörts om man har ljud, själv tycker jag att det är roligare att spela tillsammans med någon när det gäller tv-spel, då ps3 är ett helvete att hitta spel som man kan spela 2 eller fler.
Har ägt ps1 ps2 och har varit mycket nöjda med dem men tycker att sony har spårat ut med ps3 då med multiplayer, Nätet visst det är gratis på ps3 men det är juh inte bättre för det, då 360 live har bättre känsla och det är inte så dyrt om man köper Guld paketet(12 månader).
Som många och kommentera att det är lättare att fixa begagnat till 360 än till ps3 och det är juh för att 360 har funnits längre,
Blueray är skit samma tycker jag, använder själv helldre min egen DVD "maskin" då jag tycker att ps3/360 är en spel maskin.
Ps3 är ett snäppet dyrare men inte mycket, men som sagt detta är en smak sak
Tycker man om att spela mycket själv och se blueray på spelkonsol, tycker att spelkänslan är bra i ps3 kontrollerna KÖP den då
Tycker du att spelkänslan är bättre i 360 och att där är roligare att spela Live med polare eller bara spela med Brossan/ Fassan hemma så KÖP 360