Vad händer efter döden?

blacken
27 augusti 2009 ·

SatansWrath skrev:
Jag skall fan ner till helvetet dricka jägermeister o spela i metalband, jag tror alla hårdrockare kommer till helvetet som lär bli vårt himmelrike, smida en armé där nere o förinta all MTV musik o ta över världen med metal, o alla som inte pallar trycket kommer gå undan så naturen får ha sin gång, en värld med metal som religion och alla förslavade själar skänks evig vila medan de hårda, * snygga * o fredliga metalheads tar över. Det är min plan efter döden...

For the emperor

*ta snygga med en nyåpa salt smile

Metal sucks..big_smile

Senast redigerat av blacken (27 augusti 2009)

Aruzo Ace Ventura
27 augusti 2009 · 1 240 Inlägg

blacken skrev:

SatansWrath skrev:
Jag skall fan ner till helvetet dricka jägermeister o spela i metalband, jag tror alla hårdrockare kommer till helvetet som lär bli vårt himmelrike, smida en armé där nere o förinta all MTV musik o ta över världen med metal, o alla som inte pallar trycket kommer gå undan så naturen får ha sin gång, en värld med metal som religion och alla förslavade själar skänks evig vila medan de hårda, * snygga * o fredliga metalheads tar över. Det är min plan efter döden...

For the emperor

*ta snygga med en nyåpa salt smile

Metal sucks..big_smile

Ohh noo!! yikes thats some good shit m8! Bara för de får du en länk du kan lyssna på ikväll ^^


http://www.youtube.com/watch?v=mDQv6tR9CYc

Bara för dig gamle svarten.. Blacken mena ja tongue

Mercedes 240D "w123" (1985)
Volvo S70 "2.5D" (1999)
Aruzo Ace Ventura
27 augusti 2009 · 1 240 Inlägg

Subw000fer--92 skrev:

Aruzo skrev:

blacken skrev:
Metal sucks..big_smile

Ohh noo!! yikes thats some good shit m8! Bara för de får du en länk du kan lyssna på ikväll ^^


http://www.youtube.com/watch?v=mDQv6tR9CYc

Bara för dig gamle svarten.. Blacken mena ja tongue

Ska det va metal ska det va slayer wink

Nej nej nej! Finns inge bättre än finska band! Ensiferum, Turisas, Korpiklaani, dreamtale mfl! Men nog offtopic? Annars kanske chrizz ser till så vi får veta vad som sker efter döden tongue

Senast redigerat av Aruzo (27 augusti 2009)

Volvo S70 "2.5D" (1999)
Mercedes 240D "w123" (1985)
blacken
27 augusti 2009 ·

Aruzo skrev:

blacken skrev:

SatansWrath skrev:
Jag skall fan ner till helvetet dricka jägermeister o spela i metalband, jag tror alla hårdrockare kommer till helvetet som lär bli vårt himmelrike, smida en armé där nere o förinta all MTV musik o ta över världen med metal, o alla som inte pallar trycket kommer gå undan så naturen får ha sin gång, en värld med metal som religion och alla förslavade själar skänks evig vila medan de hårda, * snygga * o fredliga metalheads tar över. Det är min plan efter döden...

For the emperor

*ta snygga med en nyåpa salt smile

Metal sucks..big_smile

Ohh noo!! yikes thats some good shit m8! Bara för de får du en länk du kan lyssna på ikväll ^^


http://www.youtube.com/watch?v=mDQv6tR9CYc

Bara för dig gamle svarten.. Blacken mena ja tongue

Godkänt, me man kanske är för klen för den sortens "drag" det häringa är mera min "tekopp" http://www.youtube.com/watch?v=t40INnb6DnY

Ps: hur fasen visste du att man är gammal och svart?..

Senast redigerat av blacken (27 augusti 2009)

Turbo_Erik
28 augusti 2009 · 526 Inlägg

Helt medningslös tråd..

Inte någon hära som kan svara på frågan smile Ingen som kan ge ett ärligt svar.
Om man inte vill tro på Gud och grabbarna..

Lite roligt att läsa dock smile Själv tror jag det tar slut... Det blir inte svart,, för hur kan du uppfatta att det blir svart isf ?

LasseMan underordnad allfixare
28 augusti 2009 · 696 Inlägg

Turbo_Erik skrev:
Helt medningslös tråd..

Inte någon hära som kan svara på frågan smile Ingen som kan ge ett ärligt svar.
Om man inte vill tro på Gud och grabbarna..

Lite roligt att läsa dock smile Själv tror jag det tar slut... Det blir inte svart,, för hur kan du uppfatta att det blir svart isf ?

Jag hade inte väntat mig ett korrekt svar heller men det var väll mera vad folk TROR händer efter döden..

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
Aruzo Ace Ventura
28 augusti 2009 · 1 240 Inlägg

Alla som med säkerhet vet vad som händer efter döden är ju....döda..


Btw detta kanske vore nått för 118100? big_smile

Senast redigerat av Aruzo (28 augusti 2009)

Mercedes 240D "w123" (1985)
Volvo S70 "2.5D" (1999)
SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
29 augusti 2009 · 661 Inlägg

Ja för fan Slayer e ju sinnesjukt bra, nä jag gillade tyvärr inte den låten med Dark Moor, inte riktigt min typ av metal, är mer för death/black hållet så jag kontrar med Ex Deo - Romulus

http://www.youtube.com/watch?v=cygtypX5i8Y

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
Sushikocken Sleeper
29 augusti 2009 · 3 084 Inlägg

Tror det blir som när man sover typ. Fast förevigt då.
För att sova för evigt det vore nog inte så pjåkigt ändå.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Volvo_Mannen Volvoskadad
30 augusti 2009 · 6 017 Inlägg

Existensiella frågor kan man ju grubbla sig galen till, ingen mening att koncentrera sig på efterlivet. Koncentrera er på nuet istället och lev era liv!

Jonas
770_EVOLVE GREASEMONKEY
30 augusti 2009 · 822 Inlägg

Reinkarnation! såklart! men hur förklarar vi spöken och sånt ?? Jag tror att allt levande har en själ, och om den nu får ett efter liv eller försvinner ut i toma intet kan jag bara spekulera i men helt klart något kommer hända efter döden ! troligen föds man om .. men kul att börja om skolan (suck) men det vore kul att födas som en tjej, dom säger ju att dom har bättre sex haha

Mvh S.Österdahl
BMW 525i (1989)
fuzzmower
31 augusti 2009 · 66 Inlägg

Hade ett intressant samtal med ett s.k medium för länge sedan. En kompis mamma brukade gå till henne och nu ville polaren testa så jag hängde med. Hon menade att släktingar och familjemedlemmar ofta återföds som barn i familjen. Vissa väljer att vara andar en tid och vissa återvänder till livet på något sätt. Mitt under samtalet sa hon 'morfar hälsar', han hade precis avlidit en månad tidigare. Detta hade jag inte berättat för henne. Givetvis kunde hon ha gissat det, men det var lite märkligt att hon kunde beskriva honom. Hon berättade även att jag var en mycket gammal själ som återvänt massor med gånger och bl.a varit svart i tidigare liv. Jag vet fortfarande inte själv vad jag ska tro och det är väl kanske lika bra att inte veta heller.

Politik är konsten att leta efter problem, hitta dem överallt, ställa fel diagnos och använda fel botemedel.
Saab 9-5 2,3T SE "Concept Nordic" (1999)
Turbo_Erik
31 augusti 2009 · 526 Inlägg

770_EVOLVE skrev:
Reinkarnation! såklart! men hur förklarar vi spöken och sånt ?? Jag tror att allt levande har en själ, och om den nu får ett efter liv eller försvinner ut i toma intet kan jag bara spekulera i men helt klart något kommer hända efter döden ! troligen föds man om .. men kul att börja om skolan (suck) men det vore kul att födas som en tjej, dom säger ju att dom har bättre sex haha

Hur man förklarar spöken...

Finns det några bevis på att dom finns??

Om man nu inte kollar tv4+ och andra oseriösa program, men avdankade programledare smile

M103
31 augusti 2009 · 1 570 Inlägg

Att allt levande skulle ha en själ låter ju väldigt new age flummigt i mina öron. Intelligent liv kan ha ett medvetande men slutar hjärtat slå och hjärnan slutar fungera finns det inget liv. Bara vad jag tycker. Själ är någon obevisbar del av människan som hon tillskriver sig själv för att vara något mer än bara ett slags betydelselöst, primitivt djur på en pytteliten planet i ett gigantiskt universum.

johnny_Rebel The south shall rise again
2 september 2009 · 39 Inlägg

Man kommer till Valhalla

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang