Vad tycker ni om nakenbilder?

b0nd3n
27 oktober 2009 · 1 944 Inlägg

Soil skrev:
bara det är snygga tjejer funkar det ju. sen finns det ju oftast någon bild med bara bilen också.

de flesta tjejerna här har ju volvo och då fattar de ju att vi inte vill se så mycket av skiten wink

HAHA !!! big_smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil
Frostfjord Ljudbyggare
28 oktober 2009 · 170 Inlägg

fantastiskt att se... Hur en enkel diskussion om nakenhet på detta forum kan spåra ut till ett Volvo vs * puttefnask gnäll. Spelar fan ingen roll vilken jävla tråd det är.

Men till TS ska jag säga som så. Jag är gift, har inget emot att se lättklädda tjejer. Men inget jag aktivt letar efter. Anser att här är det bilar som gäller. Tittar jag i någons galleri är det bilar jag är intresserad av. In någon soffgrupp som sabbar en motorhuv.

Granvältar greta var ett lysande exempel på fel.
http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=Frog&cat=92253&image=775904
Är också ett exempel på lite fel forum. Endast för att dra till sig besökare.

Sen säger jag bara. LÄGG NER DET EVIGA JÄVLA GNÄLLET OM VOLVO VS SAAB VS BMW SKIT SNACKET!
(ps. Slutade läsa på sidan fyra pga bil snacket...)

Mitsubishi Galant "Junior" (2001)
Opel Omega (B) "Oscar" (2002)
endorfinslaven
28 oktober 2009 · 671 Inlägg

Ha ha

Jag har inte sett några bilder på nakna tjejer på G.org.
Kanske för att jag inte sökt mkt och när jag väl gått in på byggen så blir jag trött på allt bling bling.
Eller deras bänkade 4000hk och ingen väghållning eller bromsar...

Inte mkt som är seriöst utan det mesta på dessa sidor är ytligt !
Bara att acceptera....
Ställer man en seriös fråga får man inga vettiga svar men skriver man en fälgfråga så haglar svaren in..

b0nd3n
28 oktober 2009 · 1 944 Inlägg

alltså, nä nu jävlar !! har varit medlem här sedan, ja, långt tillbaka iaf, o int fan har jag sett nå nakenbilder eller !! yikes . nu får ni ta o visa vad man har missat...

finns inga nakenbilder på garaget.org, finns dock bilder på lättklädda damer, men ja menar, vilken plats på världen blir man inte översprungen av nakenhet, porr, sex o allt sånt ? finns ju för fan på varenda liten webplats, mer eller mindre, att garaget.org ändå är så pass ren från xxx är ju riktigt imponerande..

Så sluta klaga på bilder med lättklädda töser !!

när det börjar bli helt naket, kom tillbaka och klaga då !


mvh
b0nd3n

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil
Illusion
1 november 2009 · 43 Inlägg

På min avatarbild är jag halvnaken! Men det är inte min bil, är det ok då? Hehe smile
Är väl helheten som räknas. Har man en taskig halvnaken bild som är tagen med mobilkamera är väl det en sak, men om det är en riktigt modellbild?

Och en annan sak. Bilar är mitt största intresse! Sen tycker jag att min avatarbild är cool, därför jag har den! smile

Har också en bild på mig + min bil, med kläder på!

Om folk röster på min bil bara för min avatarbild, det kan jag inte rå för. Men jag vill att folk som gillar min bil ska rösta på den, och inte på nåt annat.

//Angelica

Tjejer kan också! ;)
Germax
1 november 2009 · 12 086 Inlägg

Patarei skrev:
Så länge bilderna är hyfsat bilrelaterade och smakfulla så anser jag det vara helt ok. Så som dessa bilder

http://www.ahooga-graphics.com/upload9/auto3.jpg
http://www.ahooga-graphics.com/upload9/legs.jpg
http://www.ahooga-graphics.com/upload10/broke_down.jpg
http://www.ahooga-graphics.com/upload10/help_me.jpg

Men rena modellbilder och likn finns det väl bättre lämpade siter för.

Det där va ju rena hårdporren när dom där bilderna togs lol

racefan
2 november 2009 · 1 059 Inlägg

Soil skrev:
bara det är snygga tjejer funkar det ju. sen finns det ju oftast någon bild med bara bilen också.

de flesta tjejerna här har ju volvo och då fattar de ju att vi inte vill se så mycket av skiten wink

dagens sanning:lol:

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Mitsubishi evo Vll "Racefan.se" (2002)
pippin
2 november 2009 · 158 Inlägg

Killar är killar! man kan bara inte låta bli att tycka om tjejer big_smile speciellt tjejer å bilar ;: Men visst sett från ett annat perspektiv tycker jag tjejerna som viker ut sig kan hålla sig på en annan sida :9 trotts allt, detta en bilsida där man bedömer bilar big_smile edit: inte tjejer ;>
btw till alla sorgsna själar där ute som inte får nått i hemtrakten och söker lyckan här på garaget. Det är ba tragiskt å larvigt! gå ut på stan å ragga som alla andra ;> haha   Piece Out!

join the dark side! ... and get a free cookie.
VolvoHanna
3 november 2009 · 373 Inlägg

vad är problemet? Vill ngn tjej lägga upp en lätt klädd bild på sig sj som avatar m.m så är det väl upp till henne? Och vad är det för snack om hon är tillräckligt snygg så gör det inget? Måste man vara fotomodell för att få visa sin nuna på sin avatar nu mer el vad?!

Senast redigerat av VolvoHanna (3 november 2009)

bmx
3 november 2009 · 7 100 Inlägg

låt dom lägga upp halvnakna bilder på sej själv,och ni killar som klagar,är ni bög eller?

klart de ska vara halvnaka brudar här big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
b0nd3n
3 november 2009 · 1 944 Inlägg

bmx skrev:
klart de ska vara halvnaka brudar här big_smile

cool

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil
Hedning Fd Bannad
3 november 2009 · 657 Inlägg

Det finns inte någon som har tänkt på att tjejerna som gör en snygg modellbild framför en bil kanske tycker det är kul att få uppskattningar för sitt utseende? Att brudar lägger sig och klänger på sin gamla Renault 5a för att få röster är väll bara löjligt, men en tjej som gjort en snygg modellbild framför sin/någon annans bil är ju bara nice, om denne sedan är stolt över sin prestation kan man ju lägga upp bilden och se om andra uppskattar den, för uppskattning vill väll alla ha? Även om det inte är bilen som är i fokus, finns ju bilder på natur och annat skräp liggandes här på garaget, och vem fan föredrar en gran framför en het brud?

Märkesbög
ante_green TurboFREAK
4 november 2009 · 291 Inlägg

Jag tycker att lite lättklädda tjejer tillhör bilintresset för oss killar min mening aldrig dumt att se en snygg bil och sen kunna vila ögonen på en tös smile
Vill tjejerna vara hel/halv nakna på bild får dom väl vara de upp till dom.

Kolla in mitt projekttråd och kommentera gärna!
Bmw 320i e30 turbocoupe -85
Ta en titt på bilen Bmw 320i turbocoupe
BMW 320i/325i e30 "Turbocoupe" (1985)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang