Varför ska alla oventade klaga på jänkebilar?O.o

Masterworks
2 december 2009 ·

dadooo skrev:
sen ska bilarna på klippen helst vara i swe och gat reggade som jag skickade in de bidraget ..så man inte behöver dra te nån dragracing skit o kolla big_smile

Japp, rullar i swe på gatan! cool
[video]http://www.garaget.org/video/dizgsvli6g18[/video]

Hedning Fd Bannad
3 december 2009 · 657 Inlägg

Moparboy440 skrev:
för att dom är ovetande..
Och tyvärr är ju nivån lika låg som vanligt på diskussionen i den här tråden som alltid då det handlar om jänkare sad.

jag tycker det är bra nivå på den här tråden:)

Märkesbög
Niklas1987 NO
5 december 2009 · 2 182 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:

triplesixer skrev:

r-ted skrev:

stänga av en cylinderrad har bmwoch merca haft i snart20år på sina värstingar.

och cadillac hade det redan 1981

Owned  lol

Kom på en sak för att äga honom ännu mer tongue

Oldsmobile från 1952, Rocket 371 J2 motorn hade tre förgasare men vid lugn körning så användes bara en, så redan där var jänkarna på g vad gäller bränsleförbrukning wink

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Rquired Allmänt envis
6 december 2009 · 12 512 Inlägg

Niklas1987 skrev:

Children-Of-Bodom skrev:

triplesixer skrev:

och cadillac hade det redan 1981

Owned  lol

Kom på en sak för att äga honom ännu mer tongue

Oldsmobile från 1952, Rocket 371 J2 motorn hade tre förgasare men vid lugn körning så användes bara en, så redan där var jänkarna på g vad gäller bränsleförbrukning wink

Problemet är att de fortfarande "bara" är på G wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
kawiZz RMR-Crew
6 december 2009 · 478 Inlägg

Finns inget som låter skönare än en riktigt hårt trimmad V8, amerikansk då, ingen italiensk eller tysk, dom är för optimerade.
Det ska vara lite svajjig gång och vråla jävel!

Moparboy440
6 december 2009 · 4 682 Inlägg

Rquired skrev:
Problemet är att de fortfarande "bara" är på G wink

Problemet är snarare att dom är för mycket på G , V8 blir allt mer ovanligt i de nya jänkarbilarnahttp://www.mysmiley.net/imgs/smile/sad/sad0049.gif.

red442
6 december 2009 · 63 Inlägg

Moparboy440 skrev:

Rquired skrev:
Problemet är att de fortfarande "bara" är på G wink

Problemet är snarare att dom är för mycket på G , V8 blir allt mer ovanligt i de nya jänkarbilarnahttp://www.mysmiley.net/imgs/smile/sad/sad0049.gif.

Desto vanligare med V8 o dubbla blås på europer o japsar, speciellt dubbla blås o scoop...

SevilleDiesel
6 december 2009 · 152 Inlägg

Jag märker att denna tråd spårar ur åt samma håll som alltid...*suck*
Jämför en Amerikansk åtta mot en åtta från Europa från SAMMA TID för helvete-om ni nu måste jämföra!
BMW gjord under 60-talet 501, 502, 507.Dessa hade V8 i Aluminium och en bit över hundra hästar. De luktar inte alltid gott, och drar en del med sin låga trimningsgrad.
Mercedes hade ju 600-men den var en DYR bil-och den första "folkmercan" kom i början av 70-talet. Med 6.3 liter och över 200 häst är den inte direkt effektiv, och töstig är den!
Italienarna ska vi inte tala om!
Sammantaget kan man säga att känslan av att köra (för dessa fick man fanimej KÖRA! inte bara åka med och styra lite med allt detta jävla Antisladd, spinn,häng, släng,vält, och en dator med processorkraft som får hemdatorn att likna en leksak ) är det viktigaste i en bil.
Tänk er, ni "moderna bilister"; Ni ska ut med alla hästarna, och är tvungna att gasa lagom, bromsa lagom, ratta lagom och lita på magkänslan eller uppleva när det går åt helvete i värsta fall....

Att trimma en motor är lätt-att få den att hålla är svårare.Att börja i rätt ände är det tråkigaste....
Intag av kubiktum kan leda till livslångt beroende!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang