Uppkörnings hjälp ang tre städer

mx-tommi
17 december 2009 · 16 Inlägg

Tja!
Jag hade tänkt boka uppkörning och jag har tre städer att välja mellan som har tid inom en månad. Ställerna är Borås , Kinna och Ulricehamn men det jag undrar nu är vilket ställe som är lättast att köra upp på och vilka dom vanliga kugg ställerna är i dom områderna?


Mvh Tommi

Senast redigerat av mx-tommi (17 december 2009)

Braather (none)
17 december 2009 · 1 725 Inlägg

Hej!

Jag körde upp i Kinna, dock för sex år sen. Men kan inte se några problem där. Det ända skulle väl vara alla de järnvägsövergångar de kommer låta dig köra över.
Men kan du välja så välj bort Borås. För det första så bygger de om överallt. Sen då de kommer ta in dig på stan så är det högerregel överallt plus en hel del enkelriktade gator. Sen är Boråsare ett speciellt folk då det gäller att köra i rondell. För rondeller finns de gott om i Borås, och de kan allvarligt talat inte köra i rondeller. Framförallt då de står om Hur man ska köra och Inte köra i Borås tidningen titt som tätt.
Ulricehamn är ju nästan mindre ort än Kinna, men kan jag inte säga något om.
Men Kinna är en väldigt lugn och liten ort som det inte finns så extremt mycket hinder om man är från Göteborg som du, eller Borås som mig.

Så Kinna hade jag valt iten om jag fick välja efter sex år.

//Jonas

--Lev i går som det vore i morgon--
WeDo
17 december 2009 · 3 390 Inlägg

Detta är inget evenemang, och ska därför inte postas i denna del av forumet !

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang