1781
Sök

Japp, då var man anmäld.

Satans Kung
467 Inlägg
20 juli 2005
Trådstartare
Kom hem till polarna i förrgår o satt o snacka lite om att jag skulle vilja prova att köra på strippen, dom anser att jag tjatar om detta..Jo men vad gör dom.Jo dom anmäler mig till Mantorp så nu är det väll bara att köra...Ska köra min kära Passat för första gången och man får väll erkänna att det ska bli jävligt kul..Vill bara tacka mina kära polare Krille O Palle för detta...

Ps:Nån som vet hur det funkar på ett evenemang när man kommer dit med besiktning mm..Hur dags man ska vara där mm...Har dom nått tex förarmöte eller är det att kolla på andra o gissa?...Svara den som vet
Senast redigerat av Mr Lemon (20 juli 2005)

13,5 på Action Meet!!
LT-RACING http://www.ltracing.se

126 Inlägg
28 juli 2005
jag ha ställt upp 3 gånger å då kommer man dit  så kolla de bilen å lite info om bilen mer är de inte

4 824 Inlägg
29 juli 2005
Mr Lemon skrev:
Kom hem till polarna i förrgår o satt o snacka lite om att jag skulle vilja prova att köra på strippen, dom anser att jag tjatar om detta..Jo men vad gör dom.Jo dom anmäler mig till Mantorp så nu är det väll bara att köra...Ska köra min kära Passat för första gången och man får väll erkänna att det ska bli jävligt kul..Vill bara tacka mina kära polare Krille O Palle för detta...

Ps:Nån som vet hur det funkar på ett evenemang när man kommer dit med besiktning mm..Hur dags man ska vara där mm...Har dom nått tex förarmöte eller är det att kolla på andra o gissa?...Svara den som vet

När du kommer dit så är det bara att köra in som vanligt sen följer du skyltarna som det står deltagare på, när du kommer fram så går du till sekreteriatet och anmäller dig (ta med lappen med deltagar nummer som du har fått hemskickad från Bilsport) där får du ett besiktningspapper som dom som besiktigar ska fylla i, om du ska köra med andra däck än dina vanliga så ska dom sitta på när du besiktigar och du får inte ha några lösa föremål i bilen sen så ska du ha heltäckande klädsel (långbyxor, långarmad tröja) samt handskar och hjälm.

Det hålls alltid ett förarmöte där du får diverse info. bla. om hur granen funkar.

Är det något mer du undrar så fråga på.
Mvh Christian

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

Satans Kung
467 Inlägg
30 juli 2005
Trådstartare
Tack för det svaret..Det gör i alla fall att jag är lite förberedd..Så man inte står där som en stolle o blir bortvinkad hela tiden för att man inte vet nått utan att jag får lite info innan...

Ju mer info desto bättre...Är det nått annat så dela gärna med er

13,5 på Action Meet!!
LT-RACING http://www.ltracing.se

Sök