3737
Sök

Spolarvätska med doft

8 Inlägg
10 januari 2010
Trådstartare
Undrar vart man kan köpa/beställa spolarvätska med doft??

1 210 Inlägg
10 januari 2010
Finns väll på vanliga bensinmackar??med citron doft tror jag bestämt smile

x40
1 209 Inlägg
10 januari 2010
jag köpte en fast det va sommar med äpple doft på bensin mak men tyckte att d inte luktade så mycket..

och tror att jag har sett d på biltema med.. annars e det bara att ta en titt på mekonomen eller adcenter...

Volvo S40 turbo.

332 Inlägg
10 januari 2010
Äh vafan vanlig vätska luktar ju gott kör på de tongue

1 142 Inlägg
10 januari 2010
måste fråga. vart tusan kan man köpa spolarvätskan som bara luktar sprit. har biltemas nu och den luktar ju apa. har provat massa andra med men alla ja provar luktar apa, ja vill ha den där gamla vanliga spritdoften som riktigt svider i näsan när den kommer:P

1 210 Inlägg
11 januari 2010
snoddas skrev:
måste fråga. vart tusan kan man köpa spolarvätskan som bara luktar sprit. har biltemas nu och den luktar ju apa. har provat massa andra med men alla ja provar luktar apa, ja vill ha den där gamla vanliga spritdoften som riktigt svider i näsan när den kommer:P

Smirnoff tongue

1 142 Inlägg
11 januari 2010
Ekis! skrev:
snoddas skrev:

Smirnoff tongue

att ja inte tänkte på de... tongue

sno en flaska whiskey hemma kanske och hälla i. då kommer de svida i näsan:P

erixon89
11 januari 2010
snoddas skrev:

Biltemas är så nära spritlukten du kan komma.

Tycker den luktar starksprit som fan.

1 207 Inlägg
11 januari 2010
snoddas skrev:

Detta undrar jag med. Jag gjorde misstaget (som jag gjort flera ggr tidigare) att köpa statoils spolarvätska. Den luktar som en dunk riktigt dåligt hembrännt jag köpte i unga dar, filtrerat genom en hockeyhandske. Nä, fy fan jag sitter och bokstavligt talat och ryser när jag tänker på lukten.

För att svara på TS fråga så tror jag att det är Turtle Wax som har en produkt vid namn "Klar Sikt" som finns i diverse dofter (och som sägs ge bättre rengöringsförmåga). Dessa finns att köpa på bensinmackar.

1 697 Inlägg
11 januari 2010
Jag tycker shells luktar sprit smile Kul om man blir stoppad av polis och dem tycker det luktar sprit, när det bara är spolarvätskan tongue Skulle kunna bli kul tongue

537 Inlägg
11 januari 2010
Sonax har en sommar spolarvätska med äppeldoft.

LOSING is not an option... BIG TOYS R 4 BIG BOYS.

147 Inlägg
12 januari 2010
Finns spolarvätskekoncentrat med citrondoft på jula wink

//Fredrik

Licenssvetsare
927 Inlägg
13 januari 2010
bitchride skrev:
För att förklara (eftersom man jobbat på micro och fått frågan ofta) så e den med äppledoft en "sommar grej" funkar inte som spolarvärska på vinteren för den fryser, där e ingen alkohol i den. därav heter den sommarnånting, den får inte säljas på vintern. Den e bara till för att rengöra och lukta typ.

//Mia

Finns på Preem på sommrarna också. Iallafall när jag jobbade där smile

4 005 Inlägg
13 januari 2010
Jag tycker Preems spolarvätska luktar gott.

Finns några sådana här trådar btw.

Sök