Tja, har ett bi-xenon h4 kitt 6000k som fastnar på hellyse å då man ska blända av så bländar bara mina 3st big knickare av, och xenon kittet fastnar på hel, om man blippar rätt mkt så kan xenonet blända av sen om jag kör med helljus i typ 30sek så fastnar xenonet på hel...
Vad tror ni det kan vara för fel ? nån glapp jord ? eller ? har testat att byta till original lampor å då funkar allt som det ska men inte med xenon funkar det inte har testat allt möjligt koppla ur xtra-ljus och xenonet fastnar ändå..
Bi-xenon styrs ju av en elektromagnet, det är inte så att det ligger nåt metallföremål för nära baksidan av lampan? Kontakterna går väl inte att sätta fel I alla fall inte de från vvme som jag monterat
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
H4 bixenon växlar mellan hel och halvljus genom att flytta en reflektor runt lampan fram och tillbaka. denna reflektor står i opåverkat läge i halvljus, växlar man till helljus läggs spänning över en spole som drar reflektorn.
står lamporna i halvljusläge när du vrider på lyset? växlar båda lampor korrekt när de är kalla?
annars reklamera skiten vore otroligt om båda lamporna skulle ge upp samtidigt, mest troligt är att avbländningsrelät (till xenonsatsen) hänger upp sig..