Tjena upptäckte nyss att varje gång jag uppdaterar garaget.org sidan så får jag varning om trojaner Trojan.JS.Redirector.ar heter filen
obs det gäller endast garaget, alla andra sidor fungerar som de ska, men jag tänkte om någon moderator eller liknande kunde kolla vidare ifall sidan är smittad för det är skapligt störande att de kommer upp virus varenda gång jag klickar på en tråd/länk/forum på garaget.org.
Jag får också det F-Secure ikonen bara blinkar så fort jag gör något
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
Felet ligger nog inte på garaget utan mera på vad ni har installerat sedan tidigare i datorn.
Jag har inte installerat någonting tidigare, felet uppstod nu idag när jag kom hem från jobbet
Fellow skrev:
Sluta tanka på piratebay och sluta glo på porr:)
tankar inte saker eftersom jag måste öppna portar i routern och nej jag kollar inte porr:rolleyes:
Volvo142_73a skrev:
Fellow skrev:
Sluta tanka på piratebay och sluta glo på porr:)
Håller fullständigt med dig . Jag har inga problem med garaget.
som sagt problemet uppstod idag, det har funkat klockrent tidigare
Det verkar fungera med mozilla men så fort jag använder Ie och klickar upp garaget så ploppar de upp ca:10 trojaner förstår inte eftersom skiten fungerade klockrent igår, har gjort virussökningar och har inga virus på datorn, förrän jag går in på garaget.