Angående: Trelleborgs Träffen !

Andreas79
2 februari 2010 · 3 968 Inlägg

Var är bilderna ni lovat ? Ta tag i det nu vill ju se eftersom man missade träffen / kunde ej komma

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
MulleTurbo1990
4 februari 2010 · 143 Inlägg

Andreas79 skrev:
Var är bilderna ni lovat ? Ta tag i det nu vill ju se eftersom man missade träffen / kunde ej komma

Lovat ?

Den som ingen Turbo har, Han får åka utan bar..
BMW M3 Cab (2002)
Volvo 740 GLT "Farfars pärla" (1989)
Andreas79
4 februari 2010 · 3 968 Inlägg

Ja bilder kommer snart skrev du 31 januari smile

så jag antar nån fotat ??

hade varit kul o se vad man missat från träffen på bilder...

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Kungen-EssE
5 februari 2010 · 993 Inlägg

MulleTurbo1990 skrev:

Kungen-EssE skrev:
det var runt 100 bilar, jag stod inte och räkna men man ser skillnad på c.a. 60 och c.a. 100,  nu vet jag att det var snö och det blev ingen körning, men ni kunde åtminstone fixat någon konbana på en parkering, med eller utan snö.

Okejokej, nästa gång blir de lite mer seriöst som sagt smile gillar din m3a skarpt big_smile

va??? det blev nog bugg i garagets forum, jag skrev inte de inlägget där uppe :S
detta är mitt första inlägg efter träffen!

någon som känner igen de där uppe som är skrivit från min profil??? kanske blivit fel genom php osv

thx Mullen smile

Senast redigerat av Kungen-EssE (5 februari 2010)

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
MulleTurbo1990
5 februari 2010 · 143 Inlägg

Kungen-EssE skrev:

MulleTurbo1990 skrev:

Kungen-EssE skrev:
det var runt 100 bilar, jag stod inte och räkna men man ser skillnad på c.a. 60 och c.a. 100,  nu vet jag att det var snö och det blev ingen körning, men ni kunde åtminstone fixat någon konbana på en parkering, med eller utan snö.

Okejokej, nästa gång blir de lite mer seriöst som sagt smile gillar din m3a skarpt big_smile

va??? det blev nog bugg i garagets forum, jag skrev inte de inlägget där uppe :S
detta är mitt första inlägg efter träffen!

någon som känner igen de där uppe som är skrivit från min profil??? kanske blivit fel genom php osv

thx Mullen smile

Okej ente en aning faktiskt ;P jag trodde de va du som hade skrivit de big_smile

Den som ingen Turbo har, Han får åka utan bar..
Volvo 740 GLT "Farfars pärla" (1989)
BMW M3 Cab (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang