Inför: G.S.R Träff i GBG 1/5-2010

MrKerm Avstängd
4 april 2010 · 1 557 Inlägg

supra88 skrev:
Gött! vet ni vart racet kommer att vara smile?.  Jag tänkte på en sak kommer dom fortfarande att race där i bergsjön det var en bra plats tycker jag big_smile

Plzz inget race snack i tråden.. Ta det via PM eller på GSR hemsida
Väl mött

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Nmkj83
4 april 2010 · 153 Inlägg

Klart man kommer ner på denna träffen!!

Jimmylainen
4 april 2010 · 420 Inlägg

Kommer förmodligen!

fransman Avstängd
9 april 2010 · 210 Inlägg

oj vad denna tråden blev tyst,,,,,
jag kommer åxå

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard
chrizz Administratör
9 april 2010 · 11 783 Inlägg

MrKerm skrev:

supra88 skrev:
Gött! vet ni vart racet kommer att vara smile?.  Jag tänkte på en sak kommer dom fortfarande att race där i bergsjön det var en bra plats tycker jag big_smile

Plzz inget race snack i tråden.. Ta det via PM eller på GSR hemsida
Väl mött

Med andra ord, ni organiserar indirekt race via Garaget. Bekräftat med ditt inlägg. Det har ingen betydelse om ni diskuterar race på Garaget eller inte, faktumet kvarstår att det uppenbart handlar om att organisera olaglig streetrace, vilket vi inte på något sätt vill vara en del av.

Alla som besöker vår sajt och använder våra tjänster måste respektera våra regler och vilkor. Det här är ingen frizon där man kan göra precis som man själv vill.

I fortsättningen får ni använda ert eget forum och andra kanaler för att organisera era träffar. Moderatorerna har fått instruktioner om att GSR-evenemangstrådar framöver är bannlysta. Börjar ni spamma PM, gästboksinlägg, kommentarer, forum-trådar eller liknande så kommer ni att stängas av en och en utan vidare frågor ställda.

Detta beslut står härmed fast och är inte under några omständigheter diskutabelt. Gnäll, åsikter, påhopp och annat som kan tänkas uppstå efter detta kommer inte att besvaras.

Tråd låst.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang