Eftersnack: YstadTräffen Premiären 9/4 (+ett par pics)

VIGGEE
11 april 2010 · 81 Inlägg

Tackar alla för en trevlig kväll med mycket bilar och motorcyklar! Härligt med lite race på kvällen, men synd att det löstes upp så tidigt hmm

Xtravagant 1337
11 april 2010 · 1 343 Inlägg

Bootleg78c skrev:

ralle_xtreme skrev:

sandrisGT skrev:

Amen för fan !
att folk inte kan hålla sina fingrar i styr. man måste kunna köra till en träff utan o riskera att någon
snor ens saker .. förjävligt. Den jäveln hade man velat ha tag på !!

jag stör mig som f¨n!! på det! äger du en bmw e46 så har du nog råd att köpa ett blinkersglas! eller var det någon banditer som var där bara för att sno saker.

Tröttsamt att läsa detta..
Åkte efter träffenner till donken för att införskaffa sig lite mat, där visade sig några av MC snubbarna ifrån träffen riktigt coola när dem stog och slängde läsk på min bil.. Hade jag inte vart så frusen och så jävla trött skulle dem få smaka på en Bicmac i tanken..

Du menar på fullaste allvar att du bara tog det?
I ett sånt läge känns 12 års fängelse värt det att få göra vad man vill med personen som slängde läsken.
Fick du inte tag på regnr? Klädsel? båge? osv. Något signalement som man kan gå på?
Tror 99,9% av de som är på träffen vill ha ordning så det hade nog inte varit några problem att rätta han i ledet så att säga.

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
JOCKE_ST
11 april 2010 · 212 Inlägg

Xtravagant skrev:

Bootleg78c skrev:

ralle_xtreme skrev:

jag stör mig som f¨n!! på det! äger du en bmw e46 så har du nog råd att köpa ett blinkersglas! eller var det någon banditer som var där bara för att sno saker.

Tröttsamt att läsa detta..
Åkte efter träffenner till donken för att införskaffa sig lite mat, där visade sig några av MC snubbarna ifrån träffen riktigt coola när dem stog och slängde läsk på min bil.. Hade jag inte vart så frusen och så jävla trött skulle dem få smaka på en Bicmac i tanken..

Du menar på fullaste allvar att du bara tog det?
I ett sånt läge känns 12 års fängelse värt det att få göra vad man vill med personen som slängde läsken.
Fick du inte tag på regnr? Klädsel? båge? osv. Något signalement som man kan gå på?
Tror 99,9% av de som är på träffen vill ha ordning så det hade nog inte varit några problem att rätta han i ledet så att säga.

får nog ta och stämma in här! kvittar vad för bil jag haft om de gjort något sådant... d e fan brist på respekt så det heter duga! som sagt... inget du så alls som man kan gå på?

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?
Nygreon
11 april 2010 · 4 Inlägg

Lyckad träff, fina bilder och otroligt mycket folk wink hoppas de blir fler sånna smile,
bara synd på folket där som inte kan hålla fingrarna i styr från andras bilar.
men förövrigt bästa träff jag sett på länge smile gillas

Styling_bruden Skattlösa bergen
12 april 2010 · 213 Inlägg

Det var en grymt trevlig träff..
Synd bara att det var så många som körde redan vid 20.
Då vi tyckte att det inte var någon mening när så många började köra hem så gjorde vi samma sak.
Vi hade trots allt 2 timmar hem plus att vi hade med oss sonen i barnvagn o allt..
Kommer ner någon fredag man är barnledig istället..
Hoppas på att värmen har hittat till Världens ände då bara..

Andreas79
12 april 2010 · 3 968 Inlägg

Har ni åsikter om träffen får ni gärna skriva på YA:s hemsida angående
det vi har som är seriöst kl 20.00 på fredagar (YstadTräffen)

Några har redan kommenterat själva artikeln:

http://www.ystadsallehanda.se/article/2 … ragongatan

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Andreas79
12 april 2010 · 3 968 Inlägg

Mina bilder upplagda från premiären 9 April 2010, kommentera i följande tråd:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=174518

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
HemiCocker
12 april 2010 · 77 Inlägg

Nu finns mina bilder uppe me från Ystadträffen den 9/4-10!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=174526

Volvo V70 T5 "Black Beast" (1999)
Speddy_Gonzales
12 april 2010 · 437 Inlägg

Tack till alla er som fota min bil, dom blev kanon snygga

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding
Nissan Note (2008)
Ford Mondeo ST220 "SPEEDY 3" (2004)
Bootleg78c
13 april 2010 · 25 Inlägg

JOCKE_ST skrev:

Xtravagant skrev:

Bootleg78c skrev:

Tröttsamt att läsa detta..
Åkte efter träffenner till donken för att införskaffa sig lite mat, där visade sig några av MC snubbarna ifrån träffen riktigt coola när dem stog och slängde läsk på min bil.. Hade jag inte vart så frusen och så jävla trött skulle dem få smaka på en Bicmac i tanken..

Du menar på fullaste allvar att du bara tog det?
I ett sånt läge känns 12 års fängelse värt det att få göra vad man vill med personen som slängde läsken.
Fick du inte tag på regnr? Klädsel? båge? osv. Något signalement som man kan gå på?
Tror 99,9% av de som är på träffen vill ha ordning så det hade nog inte varit några problem att rätta han i ledet så att säga.

får nog ta och stämma in här! kvittar vad för bil jag haft om de gjort något sådant... d e fan brist på respekt så det heter duga! som sagt... inget du så alls som man kan gå på?

Detta hände medans jag va inne på Donken, men hade en vän i bilen som flippade ur ganska rejält.
Visst, jag har inte kommit så långt med min bil, ser inte så mycket ur för världen just nu. Men är man mogen nog att köra runt på sin fina sporthoj och latja med sina vänner ska man fan vara tillräckligt mogen för att förstå att man inte kastar läsk på andras bilar..


Men kan nog kolla med polarn om vad d va för hojj eller klädsel ^^ Finns ju ett X antal bilder ifrån träffen så ;D

Bättre att ha munnen stängd och se dum ut, än att öppna den och bekräfta det..
JOCKE_ST
13 april 2010 · 212 Inlägg

Bootleg78c skrev:

JOCKE_ST skrev:

Xtravagant skrev:

Du menar på fullaste allvar att du bara tog det?
I ett sånt läge känns 12 års fängelse värt det att få göra vad man vill med personen som slängde läsken.
Fick du inte tag på regnr? Klädsel? båge? osv. Något signalement som man kan gå på?
Tror 99,9% av de som är på träffen vill ha ordning så det hade nog inte varit några problem att rätta han i ledet så att säga.

får nog ta och stämma in här! kvittar vad för bil jag haft om de gjort något sådant... d e fan brist på respekt så det heter duga! som sagt... inget du så alls som man kan gå på?

Detta hände medans jag va inne på Donken, men hade en vän i bilen som flippade ur ganska rejält.
Visst, jag har inte kommit så långt med min bil, ser inte så mycket ur för världen just nu. Men är man mogen nog att köra runt på sin fina sporthoj och latja med sina vänner ska man fan vara tillräckligt mogen för att förstå att man inte kastar läsk på andras bilar..


Men kan nog kolla med polarn om vad d va för hojj eller klädsel ^^ Finns ju ett X antal bilder ifrån träffen så ;D

som sagt kvittar det ju om det så hade varit en rosthög du kommit med så är de faktiskt som du säger löjligt gjort... man får väl hoppas att han lyckades känna sig macho över det iaf! wink

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?
Bootleg78c
13 april 2010 · 25 Inlägg

JOCKE_ST skrev:

Bootleg78c skrev:

JOCKE_ST skrev:

får nog ta och stämma in här! kvittar vad för bil jag haft om de gjort något sådant... d e fan brist på respekt så det heter duga! som sagt... inget du så alls som man kan gå på?

Detta hände medans jag va inne på Donken, men hade en vän i bilen som flippade ur ganska rejält.
Visst, jag har inte kommit så långt med min bil, ser inte så mycket ur för världen just nu. Men är man mogen nog att köra runt på sin fina sporthoj och latja med sina vänner ska man fan vara tillräckligt mogen för att förstå att man inte kastar läsk på andras bilar..


Men kan nog kolla med polarn om vad d va för hojj eller klädsel ^^ Finns ju ett X antal bilder ifrån träffen så ;D

som sagt kvittar det ju om det så hade varit en rosthög du kommit med så är de faktiskt som du säger löjligt gjort... man får väl hoppas att han lyckades känna sig macho över det iaf! wink

Haha precis ;D
Frågade iaf som sagt polarn, han hade ju drukit lite så lite vag i minnet va han smile
Men en vit (med lite blandade färger) supermotard eller dyl hade han iaf, ganska korthårig, kanske 1.75 lång ^^

Kanske är fler som haft problem med honom? det vet man ju inte..

Bättre att ha munnen stängd och se dum ut, än att öppna den och bekräfta det..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang