Stora kablar är ingen myt! bättre att köra för stora en för små!.. det sista man vill ha är en flaskhals & nu för tiden är strömkablar billigt [biltema] så det är bara köra på! kör 21mm2 el. 33mm2
- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young