2504
Sök

"blip blip" låsdosa

Snickare
60 Inlägg
3 maj 2010
Trådstartare
tänkte höra ifall det finns att köpa och montera i vilken bil som helst?

if you can't race it, style it!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
3 maj 2010

Förvisso men är man verkligen i behov av ett larm ska man nog satsa på lite dyrare grejjer.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

9 147 Inlägg
3 maj 2010
te_wik skrev:

Förvisso men är man verkligen i behov av ett larm ska man nog satsa på lite dyrare grejjer.

Mvh Tommy

Det är ju sant, men han var ju bara ute efter blippet och fjärrdosan. Så det är väl inte så noga?tongue

Försöker iaf
12 819 Inlägg
4 maj 2010
Putteliten skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Det är ju sant, men han var ju bara ute efter blippet och fjärrdosan. Så det är väl inte så noga?tongue

Då kan man lika köpa en sån där leksaksmobil som låter när man trycker på den smile

Mvh Tommy

Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

9 147 Inlägg
4 maj 2010
te_wik skrev:
Putteliten skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Då kan man lika köpa en sån där leksaksmobil som låter när man trycker på den smile

Mvh Tommy

Han ville visst kunna låsa bilen också, så det funkar ju tyvärr inte....

Försöker iaf
12 819 Inlägg
4 maj 2010
Putteliten skrev:
te_wik skrev:
Putteliten skrev:

Mvh Tommy

Han ville visst kunna låsa bilen också, så det funkar ju tyvärr inte....

Haha ja jag var inte alltför seriös med det inlägget men stöldskyddet är ungefär lika bra med en sån. smile

Mvh Tommy

172 Inlägg
4 maj 2010
Gör som någon ägare innan mig gjort på 855an. Personen har införskaffat sig ett larm som jag inte kommer ihåg vad de heter just nu. Ingen skit i alla fall... Men man kopplar ju för f*n inte bara in startspärren och centrallåset när man skaffat sig ett larm! Ibland undrar jag vad folk tänker med alltså tongue

// Stefan - Mariestad \\
# Nissan Skyline R33 Gts-t Spec 2 -96
# Hyundai i40

Snickare
60 Inlägg
4 maj 2010
Trådstartare
så här ligger det till: alla låskolvar är sabbade på en bil jag håller på att göra i ordning och har kommit fram till att det blir både enklare och snyggare om jag lägger igen alla nyckelhål och monterar ett bliplås istället, men frågan är hur säkra grejjerna ifrån stylingbutiken är.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
4 maj 2010
Hur ska du ta dig in ifall batteriet är dött?

Mvh Tommy

Snickare
60 Inlägg
4 maj 2010
Trådstartare
kommer låta låset i bagageluckan vara kvar

Saab älskare!
4 597 Inlägg
4 maj 2010
Då tycker jag du är dum om du inte köper ett riktigt larm, från de största bolagen, dvs. DEFA eller Cargard. iof samma ägare men men. två olika larm, båda är bra, finns och hitta billiga nya förpackningar på blocket osv. Installation är inte heller speciellt svår, bara man har el kunnighet så man kan mäta lite, och följa scheman så går det an.

Mvh Patrik

Snickare
60 Inlägg
4 maj 2010
Trådstartare
då blir det därifrån, tackar!

Sök