Supraträff i Danmark, intressekoll

2jzinside Fartygsingenjör
20 april 2010 · 550 Inlägg

Hallå ja,

Tänkte kolla intresset här inne för att deltaga på danska supra klubbens träff på sydsjælland den 30e Juli till 1e augusti dvs fredag-söndag. Boende löstes enklast genom tält på området som kommer vara inhängnat så stöldrisk osv ska inte vara stor. Jag personligen kommer nog leta lite billiga hotell i trakten så finns det fler intressen för just hotell så kan vi säkert ordna fram ett bra pris. Träffen kommer att äga rum ca 1h söder om Kastrup. Har inte fått alla detaljer än men det kommer erbjudas bankörning och strippkörning bla.

Jag har pratat lite med en i styrelsen för klubben sedan tidigare och han undrar nu hur pass stort intresset skulle vara för svenskarna att delta. Så har du/ni intresse är det bara att anteckna er här under. Sprid gärna vidare detta till andra som kanske inte är medlemmar på forumet. Så skulle vi kunna köra nån form av samlad körning ifrån Malmö ner till träffen?

Ha d gött så länge!

//Danne

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
VIGGEE
9 maj 2010 · 81 Inlägg

Jag är helt klart intresserad! Hade varit kanon och samla alla på typ jägersro i malmö, och sedan kört över!

MVH Viktor

2jzinside Fartygsingenjör
13 maj 2010 · 550 Inlägg

VIGGEE skrev:
Jag är helt klart intresserad! Hade varit kanon och samla alla på typ jägersro i malmö, och sedan kört över!

MVH Viktor

Härligt och höra bara sprid detta budskap så kan vi se om vi kan styra upp något i Malmö.

1. Wrapman
2. VIGGEE

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang