Photoshop "pro"

STV Pedanten
17 juni 2010 · 264 Inlägg

Denna tråd är till för dom som anser sig vara experter "designers"

I denna tråd får man inte ta material från andra fordon och klippa in på det fordonet som man skall göra om.

*Allt skall vara brush men man får även ta delar från fordonet man gör om och klippa och klistra.

*Reglerna kommer att sättas upp av den personen som vinner tävlingen som avgörs av röstning.

*Ett nytt bidrag får endast pågå i max en vecka D.V.S fyra dagar och en 24 timmars röstning.
_________________________________________________________________________________________

Regler:
Utöver dom regler som står överst och som kan tillkomma under period så lyder följande...

*Du som klagar på regler, tjafsar eller ställer till med en scen får inte vara med i denna tråd längre.

*Du ska bemöta andra med respekt och framstå som en förebild som kan svara på frågor med ett välbemötande sätt.

*Ta inte detta på högsta allvar, det finns ingen vinst att ta hem, bara äran att få lägga upp ett nytt bidrag.
_________________________________________________________________________________________

Jag som ansvarar för denna tråd kallas för Milby och mitt alias på forumet är STV. Om det är några frågor eller klagomål så är jag kontaktpersonen så skicka PM. Skriv inte klagomål i tråden men frågor godtages om det är till en viss person.

Hoppas du som spekulant eller deltagare får en trevlig vistelse på denna tråd MVH/ STV

Volkswagen Jetta "JettanBettan" (1991)
STV Pedanten
17 juni 2010 · 264 Inlägg

Innan det läggs upp en bild som skall göras om så vill jag ha lite synpunkter och även lite intresse anmälan.

Jag har personligen skickat ut en inbjudan till personer som jag själv anser vara skickliga i PS D.V.S dom vet vad dom håller på med. Är det så att jag har missat DIG som inte fått nån inbjudan så skicka ett PM till mig och förklara helst visa med tidigare mods varför just du ska få vara med.

Volkswagen Jetta "JettanBettan" (1991)
Hamilton
17 juni 2010 · 8 865 Inlägg

Tycker att den befintliga Photoshoptråden duger.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 03&p=1

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang