Körkort fråga

pro_swe
17 juni 2010 · 4 Inlägg

tjenare.
Jag ska göra förarprovet nästa vecka och känner idag att jag kommer fan inte ihåg ett skit.
är som allt jag har läst bara åkt ut ur huve har läst körkorts boken gjort flera tester på TEO trafikskola program och även andra jag har hitta. men efter typ 15 20 min när jag håller på med provet så äre som man fan har glömt allt. någon som har haft samma problem eller som kan ge en något bra råd på vad man kan göra?.

CarpeDiem German Engineering
17 juni 2010 · 9 083 Inlägg

Plugga, plugga och plugga.

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
loow Jävel
17 juni 2010 · 2 018 Inlägg

fått lära mig att de blir så när man har för lite fokus o inte vill tillräckligt. tänk på det!

You got to risk it, to get the biscuit :)
pro_swe
18 juni 2010 · 4 Inlägg

Plankpojk skrev:
fått lära mig att de blir så när man har för lite fokus o inte vill tillräckligt. tänk på det!

blev man ju bara förbannad lol ska man behöva sova med boken:p
ne nu jävlar funkar inte det då vet jag inte vad man ska hitta påtongue

DiamondRed
18 juni 2010 · 78 Inlägg

jag har samma problem. har pluggat sjukt länge. har kört hur mycket som helst.
I bilen, ute på vägarna, är det inga som helst problem. nästan som om man vore en lite halvt ovan förare bara. alla skyltarna förstår man osv. men så fort man tar till boken och ska göra test prov så failar man totalt.

pro_swe
18 juni 2010 · 4 Inlägg

DiamondRed skrev:
jag har samma problem. har pluggat sjukt länge. har kört hur mycket som helst.
I bilen, ute på vägarna, är det inga som helst problem. nästan som om man vore en lite halvt ovan förare bara. alla skyltarna förstår man osv. men så fort man tar till boken och ska göra test prov så failar man totalt.

Funkar skit bra för mig att köra och förstå allt men så fort jag kommer till provet så blir det skit.
har kört över 9 mån men dragit ut på tiden just med provet för det blir skit redan hemma vid Teo och även andra program och körboken. är jag ute och kör och någon frågar vad gäller här så kan jag förklara hur lätt som helst men:S

fan kört 9 mån i Göteborg och ner till ysta och Gävle flera gånger utan något problem hmm
blev dock stoppa en gång för körde 120 med lätt släp på kopplat :p
blev Godkänd hos trafikskolan i Göteborg med så. vette fan vad man ska göra. kanske helt dom i huve bara? hmm

r35pect BMW ///M3
18 juni 2010 · 404 Inlägg

var precis lika för mig, så natten innan teorin och uppkörning läste jag ut teoriboken 2 gånger tror jag var  klar halv 4 och skulle upp till teorin vid 8 big_smile men jag tyckte att det var mycket lättare än förväntat så oroa dig inte för mycket bara är mitt tips smile

Nissan Gt-r "SS Black Edt" (2010)
Memme I'am AWESOME..
18 juni 2010 · 2 783 Inlägg

det är som mig nu när jag kör taxileg.

Kuggar på fuc*ing miljön!tongue hahaha hela tiden, fast fast har dock alla proven var att göra :S

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
pro_swe
18 juni 2010 · 4 Inlägg

ne fan gjorde ett prov nu 58 rätt av 65 smile kanske inte är så dumt och sova med körkortsboken! smile
nu blire en film och sova sen läsa på som fan imorgon igen!smile

MilleN
18 juni 2010 · 9 108 Inlägg

Finns gott om liknande trådar.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang