När jag var liten liten så var det en oförsiktig sjuksköterska som gjorde att ja tyckte det var obehagligt att ta sprutor.. Men nu när man är stammis på sjukhus pga sin klantighet så är de inte längre någon fara
haha jäkla fjollor...en nåljävel bara ju! in med skiten och spana på sköterskorna...sen tar hon ut den och plåstrar om en=) äsch kom igen grabbar...trodde ni var tuffare än så här! haha
haha jäkla fjollor...en nåljävel bara ju! in med skiten och spana på sköterskorna...sen tar hon ut den och plåstrar om en=) äsch kom igen grabbar...trodde ni var tuffare än så här! haha
sprutor är ok, det är när de ska dränera en på blod som det är värre
Jag är inte så säker på att du säger samma sak den dag en ful gammal hagga till sköterska satt en nål i armen så blodet bara rinner, men jag förstår hur du tänker
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Jag är inte så säker på att du säger samma sak den dag en ful gammal hagga till sköterska satt en nål i armen så blodet bara rinner, men jag förstår hur du tänker
finns haggor som stuckit mig också och inte fan böla jag för det=)
När jag va liten (ca3-4år)så vägrade jag ta tabletter och flytande medicin, så det fick bli sprutor istället. Sprutor va inget problem stack bara fram armen och drog upp tröjan så va det klart haha. Krockade i mitten på 90talet och krossade handleden och dom skulle söva mig men icke fick bli ca 15st 15cm långa sprutor i armhålan istället.
Ogillar det starkt! Sprutor är inte så farligt men lämna blodprov eller ha en kanyl i handen för dropp är ingen höjdare. Var livrädd för ryggmärgsbedövningen i samband med dotterns förlossning men det kändes ingenting i jämförelse mot värkarna!
~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger* Projekttråd
nae de vill jag inte påstå. är ju inget man längtar efter men något man bara måste göra liksom. gick på SIT-behandling i ett par år för att dämpa min pollenallergi. (fick en spruta varje veckan, sen varannan, sen var fjärde, osv...) efter det så har man vant sig. men som många andra redan har skrivit så var det en helt annan femma när man var liten, bölade ju så fort man såg den där nålen